וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה: "חיזבאללה ערוך לפיגוע חמור בחו"ל"

1.2.2009 / 18:49

לקראת יום השנה לחיסול בכיר הארגון עימאד מורנייה, מזהיר המטה ללוחמה בטרור כי קיים "איום קונקרטי גבוה מאוד" לפיגוע נגד יעד ישראלי

"חיזבאללה ערוך ככל הנראה לקראת ביצוע פיגוע חמור (התנקשות, חטיפה) ביעד ישראלי בחוץ לארץ". כך הזהיר הערב (ראשון) המטה ללוחמה בטרור. באזהרה נאמר, כי "פיגוע כזה מאיים על כל ישראלי, במיוחד על ישראלים בכירים, וכי רמת האיום היא "איום קונקרטי גבוה מאוד".

המטה ממליץ לישראלים להקפיד על רמת עירנות ורגישות גבוהה כלפי תופעות חריגות ולדווח למשטרה המקומית על אירועים חריגים. בנוסף, המטה ממליץ להימנע משהייה במדינות שעליהן חלה אזהרת מסע, במיוחד במדינות ערביות ומוסלמיות. כמו כן, "יש לדחות הצעות מפתות ובלתי צפויות בעסקים ובבילויים מגורמים חשודים ובלתי מוכרים. פגישות מומלץ לקיים רק באתרים הומי אדם".

לרגל התקרבות יום השנה לחיסולו של בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה הבטיח בסוף השבוע חסן נסראללה כי ארגונו ינקום בישראל. "התגובה לחיסול מורנייה, שמטרתה ללמד לקח את הרוצחים, היא דבר הכרחי", אמר נסראללה בנאום טלוויזיוני לרגל "יום החירות" המציין את שחרור האסירים הפלסטינים מבתי הכלא בישראל. "אולם לגבי השאלות מתי תבוא התגובה ומה היא תהיה", הוסיף, "אני רק יכול לומר 'אל תצפו מאיתנו להתייחסות בנושא'".

בתוך כך, לפני כשבוע דווח כי ישראל, בסיוע ארגון ביון זר, סיכלה פיגוע נגד מטרה ישראלית באירופה. לדברי בכירים במערכת הביטחון, "מדובר בפיגוע גדול שהיה אמור לגבות קורבנות רבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully