וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: "חמאס כבר ניצח את ישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

31.12.2008 / 21:37

מזכ"ל חיזבאללה נשא נאום טלוויזיוני בפעם השלישית מאז תחילת המבצע בעזה. "הניצחון בעזה גדול יותר מהניצחון בלבנון"

"מה שקורה עד עכשיו ברצועת עזה הוא ניצחון" – כך אמר הערב (רביעי) מזכ"ל חיזבאללה בנאום שנשא דרך רשת הטלוויזיה של הארגון, 'אל-מנאר'. לדבריו, ניצחונו של חמאס הושג "למרות הדם שנשפך". לדבריו, "חמאס הכניס 208 יישובים ישראלים ועוד 635 אלף אזרחים ישראלים לטווח הסכנה", וכי חמאס "מסוגל להמשיך בדרך זו".

"הזמן אינו פועל לטובת ישראל", אמר. "הזמן והרחוב לוחצים על כל מי שמשתף פעולה עם ישראל". לדבריו, עד כה לא השיגה המלחמה אף יעד והיא תסתיים בכישלון ישראלי. "כפי שניצחוננו בלבנון היווה מופת אלוהית לכולם בעולם, כך גם יהווה ניצחון עזה מופת גדול עוד יותר. זאת משום שהקרב שם מתנהל בתנאים קשים יותר".

מזכ"ל חיזבאללה אמר שבפני ישראל עומדת כעת האופציה הקרקעית. "נדמה שישראל מהססת אם לערוך מבצע קרקעי ברצועה משום שהבחירות בישראל הולכות וקרבות. זוהי חרב פיפיות. הם אינם בטוחים בהצלחתם. יותר מכך – הם פוחדים שייכשלו. בישראל קיים חשש אמיתי מכישלון".

נסראללה, שזה נאומו השלישי במספר מאז תחילת פעולת צה"ל ברצועת עזה, פנה לתושבי עזה ועודד אותם: "תושבי עזה הם כמו האנשים בלבנון שאימצו לליבם את ההתנגדות. ההנהגה שלכם אמיצה ויציבה וההתנגדות שלכם איתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully