וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיגי חמאס בעזה ירדו למחתרת

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

21.12.2008 / 9:23

עיתון פלסטיני מדווח, כי מנהיגי חמאס ברצועה מסתתרים מתחת לאדמה מחשש לחייהם. דובר הארגון: "המאבק בישראל מחייב לנקוט בכל הצעדים הנדרשים בשטח"

מנהיגי ארגון חמאס החלו לנקוט בצעדי זהירות מחשש שיחוסלו על ידי ישראל. כך מדווח הבוקר (ראשון) העיתון הפלסטיני "אל-איאם" מפי מקורות פלסטינים. לדברי המקורות, הנהגת הארגון ברצועת עזה מסתתרת מתחת לאדמה ומתנהלת באופן חשאי לגמרי מחשש לחייהם. זאת לאחר שבמשך חצי שנה הם נעו באופן גלוי לגמרי.

דובר הארגון פאוזי ברהום אישר לעיתון כי מנהיגי חמאס נקטו בצעדי זהירות. "אנו ניצבים בפני אויב, מאבק ומתקפה נרחבת", אמר. "דבר זה מחייב לנקוט בכל הצעדים הנדרשים בשטח במקביל להמשך דרך ההתנגדות". לדבריו, האיומים הישראליים לחסל את מנהיגי הארגון הם חלק ממלחמה פסיכולוגית ישראלית להפחיד את המנהיגים.

לפני כחודש דיווח העיתון "אל-קודס אל-ערבי" היוצא לאור בלונדון כי לאור ההסלמה הנוכחית הגביר חמאס את האבטחה לבכיריו מחשש שיחוסלו על ידי ישראל. המקורות מסרו כי בשל כישלונו של ראש המודיעין המצרי עומאר סלימאן להרגיע את פעילותה של ישראל נגד הפלגים הפלסטינים ולמנוע את ההסלמה ברצועת עזה, "השורה הראשונה והשנייה של בכירי חמאס כפופים לצעדים ביטחוניים נוקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully