וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הטביעה את בנה, אחיה חשוד בהרג אמם

נתיב נחמני

27.11.2008 / 9:20

אמה של רגינה קרוצ'קוב, המואשמת בהטבעת בנה בן ה-4 למוות בגיגית, נמצאה מתה בדירתה כשהיא מנותקת ממכשיר ההחייאה שלה

יותם רונן

(צילום ועריכת וידאו: יותם רונן. קריינות: אילן שניג)

אמה של רגינה קרוצ'קוב, הנאשמת בהטבעת בנה בן הארבע למוות בגיגית, בת 57 החולה במחלה סופנית ונזקקה להנשמה מלאכותית, מתה היום בביתה שברחוב חזקיהו המלך בתל אביב. ויטלי, בנה בן ה-27 שהיה איתה בבית, עוכב לחקירה במשרדי משטרת מרחב יפתח בחשד למעורבות במותה. בחקירתו הוא טען שכשמצא את אימו, היא כבר הייתה ללא רוח חיים.

גם יורי, בעלה של הקורבן, בן 59, עוכב לחקירה. השכנים מספרים שאתמול בשעות הצהרים הגיע אמבולנס לבית המשפחה ופינה את האם לבית החולים, שם היא עברה הליך רפואי. נבדקת גם האפשרות כי מתה כתוצאה מסיבוך רפואי. מהמשטרה נמסר כי עדיין אין וודאות לגבי סיבת המוות.

הבן והבעל נעצרו בעבר גם בחשד לרצח בנה של רגינה, מיכאל, אך הם שוחררו לאחר שהפקידו ערבות עצמית בסך 5,000 שקלים. לדברי ויטלי, בזמן האירוע הוא שהה אצל חבר ושמע על הרצח מהמשטרה. הסב טען להגנתו כי הגיע לבית רק בערב, יחד עם חברו לעבודה.

אירוע הרצח התרחש בתחילת חודש ספטמבר. רגינה קורצ'קוב הואשמה כי הטביעה את בנה הקטן בגיגית בביתם. מכתב האישום שהוגש נגדה עולה, כי הבן התנגד, אולם קורצ'קוב לא הרפתה מאחיזתה עד אשר הוא חדל מלנוע. אז התקשרה למוקד המשטרתי ולחשה למוקדנית: "הרגתי את הבן שלי". השוטרים מיהרו לדירתה בתל אביב, ועם כניסתם אמרה האם: "הרגתי אותו, הרגתי אותו". השוטרים מצאו את הילד כשהוא שכוב עירום על מיטתו ומחוסר הכרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully