וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר: "רן ארז מנסה לחסל אותי פוליטית"

נעמה טלמור

28.10.2008 / 10:14

שרת החינוך תקפה בחריפות את יו"ר ארגון המורים, שהשיק נגדה קמפיין אישי. "ארז אמר לבכירים שאם לא אכנע לדרישותיו, הוא יילך על הראש שלי"

"רן ארז אמר לאנשים בכירים במשרד שלי שאם לא אכנע לדרישות שלו, הוא יחסל אותי פוליטית, הוא ילך על הראש שלי. מה שהוא עשה ללימור לבנת הוא רק ההתחלה. אני חושבת שלהגיד דבר כזה לפקיד בכיר בשירות הציבורי זה מכוער ולא ראוי. זה מעשה של סחיטה פוליטית שצריך לשים לו סוף". כך תקפה היום (שלישי) שרת החינוך בעקבות קמפיין אישי שהחל לנהל נגדה אתמול ארגון המורים, תחת הכותרת: "יולי תמיר היא אכזבה גדולה".

במסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר במשרד החינוך דחתה תמיר את טענות ארגון המורים בראשות רן ארז, לפיהן היא אינה מיישמת את ההסכם שנחתם בשנה שעברה בין המורים לבין המשרד. "הקמפיין הזה שארז מנהל נגדי הוא לא רק נגדי", אמרה תמיר. "הוא נועד להפחיד את שר החינוך הבא. צריך להפסיק שנים של סחטנות ואיומים של רן ארז. יש לו אחריות עצומה לכשלים במערכת החינוך. כל דבריו במודעה הוא שקר. הבהרתי לו שאין סיכוי שאכנע לדרישותיו. רן ארז לא הלך לבית משפט. הוא יודע למה".

לדברי תמיר, "רן ארז לא חתם על כל ההישגים אשר הושגו בינו לבין משרד האוצר, בכללם הבנות בנושא הפנסיה, תגמול בגין הכנה לבגרות, תגמול בגין סיוע לליקויי למידה, הנאמדים ב-90 מיליון שקלים. הוא מנע מהמורים שלו לקבל את ההטבות האלה. המחשבה היחידה של רן ארז כשהוא חותם על הסכמים היא האם החתימה תועיל לי אישית והאם היא תהרוס את יוסי ורסמן. צר לי מאוד שארז החמיץ שעה של רצון טוב של האוצר והממשלה לדבר על מה שנגזל מהמורים. הוא רוצה להגיע למצב בו הוא ימנע מאחרים לעשות מהלכים גדולים".

במסיבת העיתונאים השתתפה גם מנכ"לית משרד החינוך, שלומית עמיחי. לדבריה, "כשהתחלנו את הקדנציה, התחלנו מזה שמדינת ישראל רוצה רפורמות בחינוך. ממארס 2007 ארגון המורים החליט : 'אנחנו לא בעסק'. באוקטובר 2007 התחלנו ליישם את 'אופק חדש' ולא במקרה שביתת המורים הקשה שעברה על הציבור כולו. לא הפסקנו לרגע אחד לנסות לצרף את ארגון המורים להתחדשות המורים. היו עשרות פגישות, ואני מודה שגם אני כועסת על עצמי שהקדשתי כל כך הרבה זמן לפגישות האלה".

בתוך כך, יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון אהוד ברק הביע תמיכה בשרת החינוך יולי תמיר. "יו"ר מפלגת העבודה תומך בשרת החינוך ומברך אותה על הרפורמה שהובילה בהצלחה רבה במערכת החינוך", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully