וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "לא נתקוף את ישראל"

נשיא אירן מסביר: המשטר הציוני אינו חוקי ויתפרק מעצמו, ולכן אין צורך לתקוף אותו. "הציונים אינם מסוגלים להחזיק מעמד"

"לאירן אין תכניות לתקוף את ישראל". כך אמר אתמול (שלישי) נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד בתשובה לשאלת עיתונאי האם אירן מתכוונת למחוק את ישראל מהמפה. כך דווח בערוץ הטלוויזיה הממשלתי של אירן בשפה האנגלית, PRESS TV.

במסיבת עיתונאים שקיים בתום ועידת שמונה המדינות המתפתחות (D8) בבירת מלזיה קואלה למפור, אמר אחמדינג'ד, כי "המשטר הציוני אינו חוקי ויתפרק מעצמו". לדבריו, "הציונים אינם מסוגלים להחזיק מעמד ומנסים להסב את תשומת הלב ממצבם הנוכחי באמצעות האשמות כלפי אירן".

מוקדם יותר השבוע הצהיר אחמדינג'ד, כי ארצו לא תזנח את זכותה להעשיר אורניום, ואמר שדרישות המערב בנושא זה אינן לגיטימיות. לדבריו, "זהו תרחיש שחוזר על עצמו: הם מציעים לנו לנהל עימם משא ומתן, אך באותו זמן הם מאיימים עלינו ואומרים שעלינו לקבל את הדרישות הלא לגיטמיות שלהם לעצור את העשרת האורניום".

אחמדינג'ד אמר גם, כי "ישראל וארצות הברית לא יעזו לתקוף את אירן והן יודעות זאת. לנשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש יש משאלות שטניות ובלתי אנושיות רבות, בכללן התקפה נגד העם האירני. הן מכירות את העם האירני ויודעות שאינן יכולות לדבר עמנו בשפת הכוח והאלימות. עליהן להיכנע לדרישות של אירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully