וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת נגד סופר נני: "נפרצו כל הגבולות"

פנחס וולף

7.4.2008 / 19:36

על רקע הדיווחים על הפגיעה בילדים בתוכנית הריאלטי, תקיים הוועדה לזכויות הילד דיון מיוחד בנושא. "השימוש בילדים לא מוסרי"

הוועדה לזכויות הילד של הכנסת תקיים ביום רביעי הקרוב דיון לגבי הטענות על פגיעה בילדים בתוכנית הריאלטי של קשת "סופר נני". זאת, בעקבות פנייתו של ח"כ אריה אלדד (איחוד לאומי-מפד"ל), שביקש לקיים דיון דחוף בנושא.

לדברי אלדד, "בכל תוכנית מלווה מיכל דליות משפחות שמתקשות להתמודד עם מצבים שונים בחינוך ילדיהן. בכל תוכנית מוצגים ילדים קטנים, כאשר הם מתחצפים, צועקים ואף יורקים על הוריהם, ומנגד נראים הורים, הצועקים על ילדיהם, מדברים אליהם בגסות ואף מכים אותם, וכל זאת לעיניה של "סופר נני" וכמובן לעיני שאר הצופים בבית".

"בימים בהם נלחמות רשתות הטלוויזיה על כל פיסת רייטינג, נראה כי נפרצו כל הגבולות והמטרה מקדשת את כל האמצעים. נראה לי, כי השימוש בקטינים חסרי ישע, במטרה לחנך את הוריהם ולתת לצופים עצות, נבונות ככל שיהיו, הוא מעשה בלתי מוסרי בעליל."

מ"קשת" נמסר בתגובה כי "התוכנית 'סופר נני' באה לסייע למשפחות בפתרון בעיות ומתבססת על פורמט המשודר בכל רחבי העולם. התוכנית מציגה את המציאות כפי שהיא גם במצבים מורכבים, שם במיוחד דרושה העזרה המקצועית. המשפחות שהשתתפו בתוכנית מעידות על שיפור משמעותי לאחר סיום התהליך, ממנו מפיק תועלת גם הציבור הרחב שנחשף לו. רגולטורים ומחוקקים בכל העולם הבינו כי התועלת החינוכית של התוכנית עולה בהרבה על החשיפה הכרוכה בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully