וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוסר החשש: התיירת שאושפזה אינה חולה באבולה

6.9.2014 / 14:28

בית החולים שערי צדק בירושלים הודיע שהתיירת מניגריה שהגיעה אתמול לבית החולים עם חום גבוה סובלת ככל הנראה מזיהום חיידקי בדם - ולא מהנגיף הקטלני. היא עדיין מאושפזת בתנאי בידוד

מרפאה לטיפול לחולי אבולה – מונרוביה, ליברליה – אוגוסט 2014. AP
התוצאות הסופיות יתקבלו בשעות הערב/AP

התיירת מניגריה שאושפזה אתמול עם חשש להידבקות באבולה ככל הנראה אינה חולה בנגיף הקטלני - כך נמסר היום (שבת) מבית החולים שערי צדק בירושלים. מבדיקה ראשונית שנערכה לתיירת, שעדיין מאושפזת בבית החולים בתנאי בידוד, עולה כי היא סובלת מזיהום חיידקי בדם. בית החולים יידע את משרד הבריאות וערך לתיירת סדרת בדיקות, שנועדו לשלול כי מדובר בנגיף הקטלני. תוצאות המעבדה הסופיות יתקבלו בשעות הערב.

עוד בוואלה! חדשות:
"אמו של הפעוט שנשכח ברכב ומת שבורה לרסיסים"
כך נכשל המבצע הסודי לשחרור החטופים שראשם נערף
השר אהרונוביץ': "ליברמן יהיה ראש הממשלה הבא"

התיירת, בשנות ה-20 לחייה, הגיעה ארצה ביום חמישי. לאחר שהתלוננה על חום גבוה, היא אושפזה שלשום בבית החולים הירושלמי. התיירת עובדת במערכת הבריאות בניגריה, שאינה כלולה ברשימת המדינות בסיכון מהמגפה של משרד הבריאות. כמו כן, היא לא ביקרה בבית חולים בניגריה בחודש שקדם למחלתה, מה שנחשב לאחד הקריטריונים לסיכון.

השבוע מסר ארגון הבריאות העולמי כי 2,097 בני אדם מתו עד כה בהתפרצות מגפת האבולה האחרונה במערב אפריקה. כמו כן, כ-4,000 בני אדם נדבקו במחלה הקטלנית בגינאה, בליבריה ובסיירה לאון. על פי הארגון, הנתונים אינם כוללים את המקרים שהתגלו בניגריה ובסנגל.

לפניות לכתבת מור שמעוני: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • אבולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully