וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוהר שנפצע בירי בכלא: "אחי המת ביקש שאשאר חי"

הילאל ביסאן נלחם על חייו במשך חודש לאחר הירי בכלא רימונים, וכשהתעורר הודה לרופאיו וסיפר: "אחי ג'ילאל שנהרג באסון הכרמל רצה שאעזור לגדל את ילדיו. מודה לעם ישראל"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

הילאל ביסאן, הסוהר שנפצע קשה מאוד בתקרית הירי בכלא רימונים לפני כחודש, נותק אתמול בהצלחה ממכשירי ההנשמה ושוחרר מהמחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים מאיר בכפר סבא. היום (חמישי) הוא ביקש להודות לכל מי שלא מש ממיטתו בחודש בו נלחם על חייו. "אני מודה לכל עם ישראל שדרש בשלומי. לרבנים, לשייח'ים, לשב"ס, ולצוות הרפואי בבית החולים. בכל פעם שהתעוררתי ראיתי מולי את אחי התאום ג'ילאל שנהרג באסון הכרמל ודרש ממני להמשיך להיות חזק ולהחלים כדי לטפל בילדים שלי ושלו".

עוד בוואלה! חדשות:
"צעצועים מאמסטרדם": נעצר עם 244 אלף אירו בתיק
חשד: בן 13 דקר נער בן 16 בבית ספר בראשון לציון
יש עסקה עם זקן: 11 חודשי מאסר תמורת עדות נגד אולמרט

"הייתי בתרדמת של חודש, בחודש הזה דיברתי עם אחי ג'ילאל, שנהרג באסון הכרמל, שאמר לי "תעשה את זה - צריך להיות לי אב לילדים". בכך התייחס הילאל לילדיו של אחיו, אותם הוא מסייע לגדל מאז מותו. הוא אמר לי "תעשה את זה - אתה תקום, אני לא רוצה שתמות". "חודש לא הרגשתי כלום, רק דיברתי איתו. כל יום היה מנער אותי, ואומר לי "קום כבר, מחכים לך. ואחרי חודש קמתי בזכות שני רופאים".

ד"ר יפרח מנהל טיפול נמרץ בבית חולים מאיר, ד"ר גיל ילין מנהל מחלקת הטראומה בביה"ח מאיר, הילאל ביסאן ואשתו הינד ביסאן. מרץ 2014. שלומי גבאי
ד"ר יפרח, ד"ר לוין, הילאל ואשתו, הינד. בית חולים מאיר בכפר סבא/שלומי גבאי

בשבוע שעבר שב ביסאן להכרה לאחר ליווי יומיומי של רופאי המחלקה לטיפול נמרץ. "לא בכל יום מטפלים בחולה קשה מאוד. זו הייתה עבודה רב צוותית. זה תהליך איטי של החלמה מפציעה קשה בה היה החולה בכשל רב מערכתי. אנו שמחים שהצלחנו להגיע למצב הזה ולראות אותו יחד איתכם", אמר ד"ר ניסים יפרח, מנהל היחידה לטיפול נמרץ בבית החולים מאיר בכפר סבא.

לדבריו של יפרח הצטרף ד"ר גיא לוין, אחראי מערך הטראומה שסיפר כי הילאל הגיע לבית החולים "על סף מוות". "על מנת להציל את חייו של הילאל הוא נאלץ לעבור ניתוח מאד מסובך שכלל את פתיחתו של בית החזה". "סה"כ מצבו טוב, אבל ייקח זמן מה עד שהפציעה תחלים", אמר ד"ר לוין והוסיף כי עליו "לעבור תהליך של בניית שריר וחידוש התנועה ולפניו תהליך שיקום של שבועות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אסיר ירה בשלושה סוהרים בכלא רימונים, התבצר ונורה למוות. פברואר 2014. שלומי גבאי, ap, עיבוד תמונה
כלא רימונים לאחר הירי. בתמונה הקטנה: סמואל שיינביין/עיבוד תמונה, שלומי גבאי, ap

בחודש שעבר סמואל שיינביין, אסיר בן 34 שריצה מאסר עולם בכלא רימונים שבשרון, פתח באש מסיבה לא ידועה לעבר הסוהרים במקום מאקדח שכנראה הוברח אליו. מלבד הילאל נפצעו בתקרית שני סוהרים נוספים, אחד במצב קשה והשני במצב קל. שינביין עצמו נורה ונהרג. כשנשאל אם הוא מתכוון לחזור לשירות בכלא, ענה הילאל כי בשלב זה הוא "לא חושב על זה" ומתרכז בשיקום המצפה לו. "אני חושב על המשפחה, ועל הילדים - זה מה שמעניין אותי כרגע". לאחר מכן סיפר על בנו הקטן שלא זיהה אותו לאחר האשפוז הארוך.

"כעת אנחנו מתמקדים בהחלמה, אחר כך יהיו לנו שאלות קשות", אמר אחיו סמאר. "לשמחתי, היום המצב יותר נוח ויותר טוב. לא פשוט, עוברים כברת דרך מאוד קשה, אבל עברנו את השלב הקשה. נקווה לדברים יותר משמחים, יותר טובים". בהמשך הודה סמאר לרופאים ש"בלעדיהם לא היינו כאן היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully