וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח הכפול בבירה: שוב מאבטח של "מודיעין אזרחי"

23.7.2013 / 17:10

אף שבחברת האבטחה הדגישו כי החשוד ברצח האב ובתו בבניין "כלל" עבר את כל ההכשרה הנדרשת ולא סובל מכל בעיה נפשית, עולות שאלות לגבי סוגיית ההחזקה בנשק

צילום: עומר מירון, דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק, יותם בן-דוד; קריינות: אביב אברמוביץ'

החשד לרצח הכפול הבוקר בירושלים בוצע שוב, על פי החשד, על ידי מאבטח בחברת "מודיעין אזרחי", רק כחודש לאחר שמאבטח נוסף של החברה – האדי קבלאן בן 24, ירה למוות וכבר הואשם ברצח דורון בן שלוש ברחבת הכותל בבוקר 21 ביוני. מחברת האבטחה אמנם נמסר כי המאבטח החשוד ברצח האב ובתו הבוקר במשרדם בבניין "כלל" בבירה עבר את כל בדיקות ההכשרה והבחינות וכי אינו סובל מכל בעיה נפשית, אולם צירוף האירועים, המתחבר לשורה ארוכה של מאבטחים שהחזיקו נשק ברישיון ורצחו באמצעותו, מעלה שאלות לגבי הפיקוח על אותם נושאי נשק.

מ"מודיעין אזרחי" נמסר כי החשוד ברצח הועסק בחברה במשך חצי השנה האחרונה, מחודש ינואר, ועבד כמאבטח בישיבה פרטית בבירה. "חברת מודיעין אזרחי הנה חברה עתירת כוח אדם המעסיקה אנשים רבים של עובדים ומשקיעה משאבים רבים בתהליכי קליטתם לעבודה, הכשרתם ושמירת כושרם להמשיך ולבצע את עבודתם", מסר מנכ"ל החברה, רן סיסו לוואלה! חדשות.

רצח בירושלים, יולי 2013 - גרסה 3. עומר מירון, מערכת וואלה!
זירת הרצח. הבוקר/מערכת וואלה!, עומר מירון

חרף הצטברות המקרים, סיסו טען כי בחברה מקפידים להעסיק רק את אלו המתאימים לבצע עבודות אבטחה, לפי דרישות המשטרה והמשרד לביטחון פנים וכי הם פועלים בכפוף לחוק. "אנו מצרים על האירוע הקשה היום", אמר סיסו, "מדובר באירוע חריג של מאבטח שענה לכלל דרישות ההכשרות ובכל מקום אנו נעמוד בכל הדרוש למשטרת ישראל בכל הליך בדיקה שיידרש".

הבוקר, כאמור, נכנס המאבטח החשוד ברצח הכפול ששמו עדיין אסור לפרסום למשרד, ופתח באש מטווח קצר לעבר האב ובתו שעבדו במשרד. החשוד, תושב מעלה אדומים שעלה מאתיופיה בשנת 2004 נמצא בהליכי גירושים, והוא נתון בקושי כלכלי. הנרצח, בעלי המשרד בבניין במרכז העיר, ייצג את החשוד בתיק משפטי, והחשוד לא היה מרוצה מהטיפול. הוא הגיע מביתו כדי לדרוש את כספו בחזרה – אך בחקירתו טען כי לא תכנן מראש את הרצח הכפול.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully