וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלימות בבתי החולים: נעצר חשוד בתקיפה בוולפסון

11.6.2012 / 16:20

על פי החשד, החשוד ליווה את חברו לבית החולים, שם פרצה קטטה בינו לבין אחד האחים בצוות, אשר נפצע באורח קל. אתמול שבת בית החולים לצד ברזילי וקפלן במחאה על האלימות

לאחר שאתמול שבתו בתי החולים וולפסון, ברזילי וקפלן עקב מקרי אלימות כלפי הצוות הרפואי, נעצר היום (שני) תושב אשדוד בן 34 החשוד בתקיפת אח בבית החולים וולפסון בחולון בסוף השבוע. מחר בבוקר יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב.

המקרה אירע לפנות בוקר ביום שבת האחרון. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד ליווה לבית החולים אדם נוסף שנפגע בתאונת דרכים, ובמהלך הטיפול התגלע ויכוח בינו לבין האח. הוויכוח הוביל לחילופי מהלומות הדדיים, במהלכם נפצע האח באורח קל. לאחר התקרית נלקח האח לחקירה ושוחרר עם סיומה. "כבר ברגע שמתרחשת אלימות מילולית, צריך לטפל בזה בחומרה, ולא לחכות לאלימות פיזית", הוא אמר לוואלה! חדשות, "מבחינה פיזית אני מרגיש בסדר, אבל נפשית עדיין בסערת רגשות".

החשוד נמלט מבית החולים מיד לאחר התקרית, והמשטרה פתחה בחיפושים על מנת לאתרו, באמצעות עדויות ותיאורים שנמסרו מעדי ראייה במקום. לבסוף הסגיר את עצמו היום החשוד והתייצב בתחנת המשטרה. הוא עוכב לחקירה במרחב איילון של מחוז ת"א ולאחר מכן נעצר.

מנהלת מחלקה הותקפה

אתמול שבתו רופאי בית החולים ברזילי באשקלון למשך שעתיים, בין השעות 11:00-13:00, במחאה על האלימות כלפי הצוות הרפואי בבתי החולים ובמרפאות. במקביל, שבתו גם רופאי בית החולים קפלן ברחובות ובית החולים וולפסון בחולון בין השעות 10:00-12:00. לדברי הרופאים, הם חוששים מהתגברות תופעת האלימות בתקופה האחרונה, העלולה לפגוע באופן משמעותי בתפקודם. במהלך השביתה קיימו הרופאים אסיפת הסברה ומחאה.

השביתה התקיימה על רקע מקרה שאירע ביום חמישי האחרון, אז הותקפה מנהלת המחלקה הגריאטרית במרכז הרפואי ברזילי, ד"ר זהבה גליק, על ידי קרובת משפחה של חולה המאושפז במחלקה. הרופאה נשלחה למחלקה לרפואה דחופה לביצוע בדיקות, ואילו קרובת המשפחה התוקפת נחקרה והורחקה לתקופה של שבועיים מהמחלקה הגריאטרית. "אי אפשר לעבוד עם אקדח על הרקה. אנחנו לא יכולים לעבוד תחת איומים", אמרה אתמול הד"ר גליק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully