וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר מחיפה התקשר למשטרה: "רצחתי את אמי הקשישה"

קובי מנדל

7.9.2011 / 5:36

יממה לאחר שתושב פתח תקווה התקשר לשוטרים והתוודה כי רצח את בת זוגו, הבוקר - מקרה דומה בחיפה. גבר בן 47 התוודה הבוקר בשיחה למוקד המשטרה כי חנק למוות את אמו בת ה-73

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

גבר בן 47 נעצר לאחר שהתקשר הבוקר (רביעי) למשטרה מדירה ברחוב חטיבת כרמלי בחיפה, והתוודה כי חנק למוות את אמו באישון הלילה. המשטרה הוזעקה לדירה ופתחה בחקירה ראשונה. צוותים של מגן דוד אדום ממרחב כרמל קבעו את מותה של האם, שגופתה התגלתה במקום כשעליה סימני אלימות, והעבירו אותה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. החשוד יועבר בהמשך לתסקיר שיבחן את כשירותו הנפשית ואחריותו למעשיו, לכאורה.

אדם בן 40 חנק את אימו למוות בחיפה, אוגוסט 2011. ערן גילווארג
הגופה אותרה כשעליה סימני אלימות. השכונה שבה אירע הרצח, הבוקר בחיפה/ערן גילווארג

עופר יעקב ממד"א כרמל מסר לוואלה! חדשות כי כשצוותי מגן דוד אדום הגיעו לדירה הם מצאו את האם מוטלת על הרצפה כשעל גופה סימני אלימות קשים. בדירה נכחו כבר שוטרים אשר עצרו את הבן החשוד במעשה.

שכנים רבים בבניין רב הקומות הופתעו הבוקר לגלות כי אחת השכנים נרצחה. השכנים לא ידעו למסור פרטים אודות המשפחה. יעקב אידלזון, אחד השכנים הגר בקומה השלישית סיפר כי האישה גרה בגפה בקומה השישית וכי בנה נהג לבקרה מעת לעת. "לפעמים הוא היה אומר לי שלום כשהיה מגיע לבקר את אימו. האם לא יצאה מהבית ואת הבן דאגתי לפגוש תמיד במעלית או בכניסה לבית והיינו מברכים זה את זה לשלום, אבל מעבר לכך לא היה לי אתו קשר אישי ואני לא יודע במה הוא עובד", אמר.

המקרה דומה למקרה שאירע אתמול, כשהתקשר תושב פתח תקווה למשטרה ואמר כי רצח את זוגתו. הוא אף הנחה את הבלשים כיצד להגיע לדירה. כוחות גדולים של משטרה מצאו את האישה כשהיא דקורה ועטופה בניילון ומעליו פוזרו פרחים. לצד הפרחים הונח מכתב. צו איסור פרסום הוטל על חקירת המקרה.

כמה שעות לאחר מכן אותרה גופת גבר בן 39 בדירת מגורים באילת כשעליה סימני אלימות, והועברה למכון לרפואה משפטית. המשטרה עצרה אדם בחשד לרצח. שכנים הזעיקו צוותים של מגן דוד אדום, לאחר ששמעו זעקות בוקעות מהדירה, כנראה בשל קטטה. במקום נמצאו בקבוקי משקה ריקים, אך פיו של המנוח לא הדיף ריח של שוכרה.

אתמול: גבר מפ"ת התוודה כי רצח את חברתו
וכמה שעות לאחר מכן - בן 39 נרצח באילת

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully