וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי ארד התפטר מתפקידו כראש המל"ל

20.2.2011 / 19:46

יועץ רה"מ לביטחון לאומי, עוזי ארד, החליט להתפטר מתפקידו. כזכור, לאחרונה הודיע שר החוץ אבידגור ליברמן, כי בניגוד לעמדת ראש הממשלה, ארד לא ימונה לשגריר ישראל בלונדון

ראש המועצה לביטחון לאומי (מל"ל), עוזי ארד, הודיע הערב (ראשון) לראש הממשלה בנימין נתניהו, כי הוא מתפטר מתפקידו ובכוונתו לשוב לאקדמיה . נתניהו אמר בתגובה, כי "ארד ביקש לפני זמן מה שבתום השנה השנייה לכהונתו כראש המעוצה לביטחון לאומי הוא יסיים תפקיד זה על מנת לשוב לאקדמיה. לאור כישוריו וכשריו הבינלאומיים הצעתי לו שיצא לשרת את המדינה בתפקיד דיפלומטי בחו"ל, והדבר נבחן עתה עם שר החוץ אביגדור ליברמן".

כזכור, לאחרונה הודיע שר החוץ אבידגור ליברמן, כי בניגוד לעמדת ראש הממשלה, ארד לא ימונה לשגריר ישראל בלונדון. מדברי רה"מ ניתן להסיק כי נבחנת אפשרות למנותו כשגריר במקום אחר.

נתניהו הוסיף: "ארד שירת לצדי כמה פעמים בתפקידים בכירים בתחומי החוץ והביטחון, בכהונתי הראשונה כיועץ מדיני ובכהונתי הנוכחית כיועץ לביטחון לאומי. את המטה לביטחון לאומי אותו כוננתי לפני 12 שנים עוזי חיזק וקידם לרמה הגבוהה ביותר שידע גוף זה אי פעם. לכל תפקידיו הביא יכולות מקצועיות מהמעלה הראשונה ובזכותם, כמו גם בזכות מרצו ומסירותו, תרם תרומה גדולה לביטחון ולמעמד המדינה. רק אני יודע את גודלה והיקפה של תרומה זו. עוזי הוא גם חבר קרוב ונאמן לי. אני מברך על ידידות אמיצה וארוכת ימים זו. בטוחני שימשיך לעשות חייל בכל תפקיד אליו ייקרא באקדמיה או בשירות המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully