וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

34 הרוגים בהתרסקות מטוס בפארק שעשועים בנמיביה

30.11.2013 / 12:26

המטוס של חברת "מוזמביק איירליינס" היה בדרכו לאנגולה כשהקשר עמו אבד. חלקיו השרופים אותרו בפארק שעשועים בצפון המדינה האפריקנית. איש מהנוסעים ואנשי הצוות לא שרד

34 בני אדם נהרגו בהתרסקות מטוס בצפון נמיביה, השוכנת בדרום-מערב אפריקה, כך הודיעה הבוקר (שבת) המשטרה המקומית. המטוס, של חברת "מוזמביק איירליינס", התרסק בפארק שעשועים סמוך לגבול עם אנגולה – וכל 28 הנוסעים וששת אנשי הצוות שהיו עליו נהרגו. חלקי המטוס, שהיה בדרכו ממוזמביק לאנגולה, אותרו לאחר שהקשר עמו אבד כבר אתמול.

ווילי במפטון, סגן מפקד המשטרה המקומית, אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי חלקי המטוס עלו באש ואותרו בפארק הלאומי "בוואבווטה" סמוך לגבול עם אנגולה ובוטסוואנה. "המטוס נשרף כליל ואיש לא שרד", הוסיף.

אזור ההתרסקות

הלילה התרסק מסוק משטרתי על גג של פאב בגלזגו, העיר הגדולה ביותר בסקוטלנד. למעלה ממאה בליינים היו בפאב ברגע ההתרסקות. המשטרה המקומית הודיעה כי אדם אחד נהרג ו-32 בני אדם נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי בשלושה בתי החולים באזור. קצין המשטרה סטפן האוס העריך כי מספר ההרוגים יעלה. קודם לכן, דיווחה רשת "סקיי" כי בתקרית נהרגו שישה הרוגים. ב-BBC דווח על שלושה הרוגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully