וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד סוף 2014: מאה תקנים יקוצצו במשרד הביטחון

4.8.2013 / 21:30

במשרד הביטחון בחנו את המשמעויות של הקיצוץ בתקציב והמליצו לקצץ 100 תקנים ממצבת כוח האדם. בהתאם להחלטה, לא ייקלטו עובדים חדשים במקום אלה הפורשים לפנסיה או לגמלאות

משרד הביטחון יקצץ 100 תקנים מכלל האגפים עד סוף שנת 2014 – כך עולה מההשלכות של הקיצוץ בתקציב משרד הביטחון אשר הוצגו למנכ"ל המשרד היוצא, אלוף (מיל') אודי שני. במשרד בחנו את משמעויות הקיצוץ, שצפוי להיות בגובה שלושה מיליארד שקלים, ולאחר שהוצגו לאלוף שני, המליץ סמנכ"ל המשרד וראש אגף משאבי אנוש תת-אלוף (מיל') רוני מורנו לקצץ 100 תקנים ממצבת כוח האדם. אלוף שני אישר את ההמלצה והודעה בנושא הועברה לידי יו"ר ועד עובדי המשרד, אליעזר (איקו) חסון, שהודיע כי יילחם בהחלטה לקצץ כדי להגן על עובדים שלא יסכימו לפרוש מרצון.

בהתאם להחלטה, הועברה גם הנחיה לראשי האגפים לפיה במקום עובד שפורש מעבודה לפנסיה או לגמלאות לא ייקלט עובד חדש, אלא במקרים חריגים. במקביל, יירשם קיצוץ נקודתי באופן רוחבי בכל אגפי המשרד. הנפגעים העיקריים מהקיצוץ יהיו אגף השיקום ואגף משפחות והנצחה. בנוסף, המינהל לפיתוח אמצעי לחימה ותשתיות טכנולוגיות (מפא"ת) והמשלחות בחו"ל יעברו בדיקה מחודשת על אף המעבר מהעסקת עובדי משרד הביטחון לעובד מקומי ישראלי (עמ"י). במקביל, במסגרת ההתייעלות, בוחנים במשרד הביטחון את האפשרות של איחוד גופים וצמצום "כפילויות" עם צה"ל, כפי שנעשה בתחום הבינוי והתשתיות.

ממשרד הביטחון נמסר בתגובה: "בעקבות צעדי ההתייעלות שעשה ועושה משרד הביטחון בשנים האחרונות והחלטת ממשלת ישראל על קיצוץ במצבת כוח האדם בכל משרדי הממשלה, ירדה מצבת כוח האדם של המשרד בארבע השנים האחרונות בכ-12%. מדובר בצעדי התייעלות בכלל אגפי המשרד, כולל משלחות בחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully