וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: גורת פילים מחולצת מתוך באר בקניה

צוות המתנדבים של קרן למען פילים הוזעקה לחלץ את הגורה שנפלה לבאר באזור של שבט המסאי. הם היו צריכים להתמודד עם האמא שחששה כי הם מנסים לפגוע בגורה. צפו באיחוד המרגש

צילום: יוטיוב, עריכה: יותם בן-דוד

בסוף הכל בא על מקומו בשלום: גורת פילים בת שמונה חודשים שנתקעה בבאר בקניה חולצה השבוע על ידי מתנדבים, לעיני אמה, פילה מבוהלת שניסתה לפגוע בהם. בסרטון שעלה לרשת ניתן לראות כיצד מתנדבי קרן "אמבוסלי למען פילים" שבפארק הלאומי של אמבוסלי מחלצים את הגורה שנתקעה בבאר בגובה מטר וחצי, שנחפרה על ידי בני שבט המסאי המקומיים. ללא סיוע המחלצים, הגורה הקטנה הייתה נתקעת בבור ומתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללא סיוע המחלצים, הגורה הקטנה הייתה נתקעת בבור ומתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"למזלנו הדיווח הגיע מוקדם בבוקר ויכולנו להגיע לשם במהירות לפני שהאמא נאלצה לעזוב את האזור בשל רועים שהגיעו עם הבקר שלהם. זה היה סוף שמח משום שיכולנו לאחד בין הגורה לאמה, זומבה", נמסר מהארגון.

המתנדבים שהוזעקו למקום מצאו את הפילה הקטנה במצב טוב, אך היא לא יכולה הייתה לטפס את דרכה החוצה. אמה שהייתה במקום לא הצליחה לסייע לה, וחששה כי המחלצים מבקשים לפגוע בה. בניסיון להגן על הגורה הקטנה היא ניסתה להתיישב על רכב השטח של המחלצים.

מדיווח של הבלוג "the sideshow" עולה כי נהגת הרכב, ד"ר ויקי פישהוק, זיהתה את הפילה ששמה זומבה לפי כתם הלידה על אוזנה. היא הניסה אותה בצווחות אימתניות ונסעה סביבה, בזמן שמתנדבים אחרים רתמו את הפילונת לחבלים, כפי שניתן לראות בסרטון. את החבלים חיברו לרכב שגרר אותה החוצה מהבאר כדי שתוכל להתאחד עם אמה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully