וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בסודן: מכונית הופצצה, שניים נהרגו

דיווחים סותרים בתקשורת הסודנית לגבי התקרית סמוך לעיר הנמל פורט סודן - לא ברור אם הרכב נפגע מטיל או הופצץ ע"י מטוס. ב-2009 דווח כי ישראל הפציצה בסודן שיירה שהבריחה נשק לעזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרכב שהופצץ בתקיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי עומד מאחורי הפצצת מכונית בסודן? שני בני אדם שזהותם אינה ידועה נהרגו אמש (שלישי) כשמכוניתם נפגעה - לא ברור אם מטיל או מהפצצה של מטוס זר - סמוך לנמל התעופה של העיר פורט סודן, שלחופי ים סוף.

מספר גרסאות פורסמו לגבי התקרית. תחילה טענה המשטרה המקומית כי המכונית נפגעה מטיל שנורה לעברה מהים האדום, אך בהמשך דווח כי מטוס קרב זר הוא שתקף את המכונית מהאוויר. אתר "מרכז התקשורת הסודני", המקושר למנגנון הביטחון במדינה, דיווח כי כלי הטיס הבלתי מזוהה הוברח משטח סודן באמצעות אש נ"מ וכלי טיס מקומיים שהוזנקו לעברו.

הבוקר שוב שונתה הגרסה, כשמושל מחוז הים האדום בסודן, סאלח סיר אל-חתים קנה, התראיין לאותו אתר, וטען כי כלי טיס לא היו מעורבים באירוע, וכי הרכב נפגע מטיל, "שנורה ממקור לא ידוע". הוא לא הרחיב. לבלבול מוסיפים דברים שאמר במקביל ראש מפלגת השלטון במחוז, מוחמד טהיר חוסיין, שטען כי "מטוס הגיע מהים האדום, פגע במכונית והסתובב חזרה".

עד כה לא נרשמה תגובה רשמית מצד צבא סודן. עדי ראייה סיפרו כי לאזור הפיצוץ זרמו כוחות צבא בהיקפים גדולים, שמונעים מהציבור להתקרב למקום.

כלי התקשורת בעולם, שדיווחו על הפיצוץ המסתורי, מיהרו להזכיר את המקרה הקודם בו הפציצו כלי טיס בלתי מזוהים יעדים בסודן. בינואר 2009, דיווחו מקורות זרים כי מטוסים של חיל האוויר הישראלי תקפו שיירה שהבריחה נשק שהיה מיועד להגיע לחמאס ברצועת עזה. לפי דיווחים, לחמאס שלוחה קבועה בסודן, העוסקת בהברחת נשק לרצועה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully