וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלתעות בסיני: ארבעה נפצעו קשה בתקיפת כריש

ארבעה תיירים מרוסיה הותקפו בשארם א-שייח ע"י כריש בשתי תקריות שונות. מדריך צלילה שהיה עד לאחת התקיפות: "הברחתי את הכריש ממני אבל אז ראיתי אותו נושך את רגליה של אישה"

ארבעה תיירים מרוסיה רוסים נפצעו אתמול והיום (רביעי) באורח קשה בשני מקרים נפרדים של תקיפת כריש ארך-גף, כשרחצו בחופי עיירת הנופש המצרית שארם א-שייח שבדרום סיני. כלי התקשורת במצרים דיווחו כי בהתקפה הראשונה אתמול תלש הכריש את ידיהם של המתרחצים בנשיכה, ואילו בשנייה פצע את רגליה וגבה של מתרחצת וכן את רגלי בן זוגה. כל הארבע נמצאים בבית חולים בקהיר.

מנהל שמורת סיני מוחמד סאלם אמר כי ייתכן ששתי ההתקפות בוצעו על ידי אותו הכריש. לדבריו, משמר החופים פתח במצוד אחריו. לטענתו, דיג יתר באזורי המחייה של הכרישים מותיר אותם ללא מזון וכך הם נאלצים להתקרב לחוף. "על רשויות מצרים לאסור דיג באזור", אמר סאלם בראיון לסוכנות ידיעות רוסית, "מאחר ותאונות מסוג זה קורות פעם-פעמיים בשנה".

מדריך הצלילה חסן סאלם שהיה עד לאחת התקיפות, סיפר כי הכריש הקיף אותו מספר פעמים לפני שתקף את בני הזוג הרוסים. "ראיתי אותו מתקרב לעברי, אך הצלחתי להבריחו באמצעות הפרחת בועות אוויר לפרצופו", סיפר לחדשות סקיי, "אבל אז ראיתי אותו שוחה לעבר האישה ונושך את רגליה".

ראש אגודת הצלילה והספורט הימי במצרים, האשם גאבר, אמר לאתר "אל-מסרי אל-יום" כי אחת ההתקפות אירעה באזור שנחשב בטוח לרחצה, ותיירים פוקדים אותו בקביעות. לדבריו, כמה צוללנים שהבחינו בהתקפה פינו את יתר המתרחצים מהמקום והזעיקו את כוחות ההצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully