וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חטיפת המטוס האוסטרלי": החשוד חיפש את השירותים

26.4.2014 / 14:49

משטרת באלי הודיעה שמאט לוקלי, הנוסע שנעצר לאחר שגרם לבהלת חטיפה של מטוס, דפק על דלת תא הטייס כי חשב שזהו תא השירותים. התברר כי לא היה שיכור, אלא נטל משככי כאבים

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

יממה לאחר הדרמה שעורר הנוסע שגרם לנחיתת חירום של מטוס אוסטרלי בבאלי, מתבררים הפרטים: משטרת באלי, האי האינדונזי שבו נחת המטוס, הודיעה היום (שבת) כי מאט לוקלי, בן 28, חשב בטעות שתא הטייס הוא תא השירותים ולכן דפק על דלתו. הטייס, נלי תומאס קופר, שאולי הושפע מהיעלמות המטוס המלזי, מיהר לדווח על אפשרות של חטיפת המטוס.

בשלב זה, סיפרה דוברת חברת התעופה "וירג'ין אוסטרליה", צוות האוויר הוביל את החשוד בחזרה למקומו. דובר משטרת באלי, הארי וויאנטו, הוסיף כי האירוע התרחש כשהמטוס – שהיה בדרכו מבריסבן שבאוסטרליה לבאלי – היה בדרכו לנחיתה. "הוא ישן", אמר בהתייחסו ללוקלי. "הדיילת העירה אותו והוא הלך לשירותים. בשלב הזה, הוא חשב שתא הטייס הוא דלת השירותים".

שוטרים ממשטרת באלי לאחר נחיתת המטוס האוסטרלי שנחשד תחילה שנחטף, 25 באפריל 2014. רויטרס
המטוס לאחר הנחיתה בבאלי, אתמול/רויטרס

חברת התעופה, השנייה בגודלה באוסטרליה, הדגישה כי לרגע לא נשקפה סכנה למי מ-137 הנוספים ושבעת אנשי הצוות שהיו על המטוס. "אנחנו יכולים לאשר שהיה נוסע שהפריע, והטייס עדכן את הרשויות לקראת הנחיתה, בהתאם לנהלים", הוסיפה הדוברת ג'קי אבוט.

לאחר שנלקחו ממנו דגימות דם, התברר שלוקלי נטל כמה משככי כאבים, בהם ארבעה כדורי "פנדול" ושני כדורי "וולטרן", ולא היה שיכור – כפי שחשדו תחילה. לוקלי, שהיה בדרכו לבקר את רעייתו האינדונזית, לא הגיב בפומבי על התקרית המביכה ולפי שעה נותר במעצר. לדברי המשטרה, הוא "עדיין בדיכאון, ולכן הוא צריך לנוח".

עוד כותרות מהעולם:
"ניו יורק טיימס" כינה את חמאס "השטן" - והתחרט
כך לכדה משטרת אוסטרליה את הרוצח הסדרתי הנמלט
מי שלח לסטודנטים יהודים בניו יורק מכתבי פינוי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully