וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה באוסטרליה: לאן נעלמה קלואי קמפבל בת ה-3?

משעות הבוקר נערכים חיפושים אחר הילדה, שהלכה לישון לצד אחיותיה בסלון ביתן, אך בבוקר נעלמו עקבותיה. במשטרה חוששים שנחטפה. "אני לא יודע מה לחשוב", הודה אביה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשש שנחטפה. קלואי קמפבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת אוסטרליה הודיעה היום (חמישי) על חיפושים נרחבים אחרי קלואי קמפבל בת השלוש, שנעלמה היום בשעות הבוקר מביתה בעיירה צ'ילדרס, שבדרום-מזרח מדינת קווינסלנד באוסטרליה. במשטרה חוששים שהילדה נחטפה, ובשל כך היא פרסמה "אזהרת חטיפת ילד", שמשודרת בתחנות הרדיו המקומיות בכל 15 דקות.

בעיירה הקטנה, שבה שוכנים כ-1,500, נשמעות השוואות בין היעלמותה של קלואי לזאת של מדלן מקק'אן הבריטית, שנחטפה בשנת 2007 בפורטוגל, כשהייתה גם היא בת שלוש. סיבה נוספת להקבלה בין השתיים היא העובדה כי לשתיהן מחלפות שיער בלונדיניות.

עוד חדשות מהעולם:
לעובדים בצרפת אסור לבדוק מייל אחרי 6 בערב
השיחה הסודית שהייתה עשויה לסכל את הפיגוע בבוסטון
מיהו איש המסתורין שנקשר, סומם ואיבד את זכרונו?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיפושים אחר קלואי הקטנה, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני לא חושב שיש סיכוי שהיא התרחקה יותר מדי, בדרך כלל היא לא עוזבת את החצר לבדה", אמר אביה המודאג של קלואי. לדברי האב, בלילה האחרון ישנה קלואי יחד עם שתי אחיותיה – ג'יין בת השמונה ובריטני בת החמש – בסלון הבית. אולם, "כשג'יין התעוררה בבוקר כדי ללכת לשירותים", סיפר האב, "קלואי כבר לא הייתה שם". "אני לא יודע מה לחשוב", הודה, "אני רק מקווה שמי שמחזיק בה דואג לה ולבריאותה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

"זה מטורף"

לפי שעה, החשד העיקרי הוא כי קלואי יצאה מהבית דרך החלון. מליסה סמול, חברה קרובה של בני המשפחה, סיפרה כי בעת שהם חיפשו אחריה בשעות הבוקר, "הם הבחינו כי אחד מחלונות הבית פתוח לרווחה, וכי אין זכר לשמיכתה של הילדה ולבובת הדובי האהובה שלה".

החיפושים כעת נערכים בעיקר בשטח שכונת המגורים בעיירה. מסוקים הוזנקו לאוויר והשוטרים עוברים מדלת אל דלת בניסיון לאתר את הילדה. "זה מטורף לחשוב מה יכול לקרות בחצר האחורית שלך", אמר אחד מתושבי השכונה. "אני מקווה שהיא לא נעלמה, אלא רק התרחקה קצת מהבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully