וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצף אותות" מהמטוס המלזי: קצה החוט "המבטיח ביותר"

7.4.2014 / 7:57

ראש הסוכנות האוסטרלית המתאמת את פעולות החיפוש אחרי הבואינג 777 אמר כי רצף האותות, שמקורם כנראה בקופסה השחורה של המטוס, מגיעים מקרקעית האוקיינוס בעומק 4.5 קילומטרים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

אחרי כמעט חודש של חיפושים אחרי טיסת מלזיה איירליינס 370, הבוקר (שני) אומרים החוקרים כי בידם קצה החוט "המבטיח ביותר" שעשוי להוביל לאיתור המטוס הנעלם.

בתדריך היומי שקיים הבוקר, אמר ראש הסוכנות האוסטרלית המתאמת את פעולות החיפוש, אנגוס יוסטון, כי מכ"ם הנמצא באוקיינוס ההודי זיהה אותות רצופים, שמקורם ככל הנראה בקופסה השחורה של מטוס הבואינג 777. האותות הגיעו מקרקעית האוקיינוס, בעומק של כ-4.5 קילומטרים. עם זאת, לדבריו, ייקח ימים לפני שגורמים רשמיים יוכלו לאשר שאכן מדובר באותות מהמטוס המלזי – שנעלם ב-8 במרץ כשעליו 239 נוסעים ואנשי צוות. "שום דבר לא קורה מהר", אמר יוסטון והוסיף שהממצאים האחרונים דורשים חקירה יסודית.

עוד בנושא
חודש לתעלומת המטוס: סוללת הקופסה השחורה מתרוקנת
מה באמת קרה לטיסת מלזיה 370 שנעלמה?
בתו של הקברניט המלזי: ”הוא היה מבולבל ואבוד”

צוות של חיל האוויר האוסטרלי המשתתף בחיפושים אחר המטוס המלזי. 5 באפריל 2014. רויטרס
צוותים של צבא אוסטרליה המשתתפים בחיפושים/רויטרס

לצד זאת, תיאוריות לגבי ההיעלמות ומה הוביל אליה ממשיכות לצוף. גורם בכיר בממשלת מלזיה אמר לרשת CNN כי המטוס ניסה לעקוף את המרחב האווירי של מלזיה בזמן שטסה מנתיבו, וזאת לכאורה במטרה לחמוק מזיהוי על ידי מערכות מכ"ם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ראש ממשלת אוסטרליה טוני אבוט קרא אתמול לנקוט בזהירות בפירוש הדיווחים. "אנו מלאי תקווה אך בשום אופן לא בטוחים. זהו החיפוש הקשה ביותר בהיסטוריית האנושות. אנו מחפשים אחר כלי טיס שנמצא בתחתיתו של אוקיינוס עמוק מאוד, ואזור החיפוש רחב ביותר", אמר אבוט במסיבת עיתונאים במהלך ביקור בטוקיו. "מובן שאנחנו עושים כל שביכולתנו, אולם יש להיזהר מאוד מלמהר לקפוץ למסקנות".

צוותי אוויר משבע מדינות יצאו עד כה לעשרות טיסות מעל דרום האוקיינוס ההודי בחיפוש אחר שרידי המטוס, בליווי ספינות המצוידות במכשירים לקליטת אותות מהקופסה השחורה, בניסיון למצוא אותה לפני שהסוללות שלה יתרוקנו, מה שצפוי לקרות בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully