וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתה? "130 מיליון דולר לגבר שיינשא לבתי הלסבית"

איל הון מהונג קונג הכפיל את הצעתו מלפני שנתיים, לאחר שעשרות גברים פנו, אך לא נמצא חתן מתאים. אולם, בתו לא מתרגשת מהתעקשותו: "הוא לא יוכל לגרום לי להימשך לגברים"

מיליארדר הונג-קונגי מציע 130 מיליון דולרים לאדם שיינשא לבתו הלסבית. רויטרס
תירש את עסקיו של אביה - חרף נטיותיה המיניות? גיגי צ'או/רויטרס

אף על פי שגיגי צ'או, בתו של מיליארדר מהונג קונג, חיה כבר קרוב לתשע שנים עם בת זוג, אביה עדיין מאמין שהבלתי ייאמן מבחינתו יכול להתממש – ובתו תהפוך לסטרייטית. לשם כך, הוא הציע השבוע 130 מיליון דולרים – סכום השווה למיליארד דולר הונג קונגי - עבור הגבר שיינשא לה.

זו לא הפעם הראשונה שאיל הספנות, ססיל צ'או, מציע סכום כסף גדול כדי לנסות ולגרום לבתו לנטוש את נטיותיה המיניות. בספטמבר 2012 הוא נקב בסכום של 65 מיליון דולרים עבור הגבר שיתחתן עם גיגי – סכום שעניין יותר מ-20 אלף חתנים אפשריים. אולם, כאמור, המאמץ עלה בתוהו. הפעם שיפר האב את הצעתו ואף הכפיל אותה, בתקווה שאולי סכום כסף עצום זה יגרום לבואה של ההצעה המיוחלת.

עוד חדשות מהעולם:
צפו בתיעוד: סבתא ונכד שרדו פגיעה קטלנית ממכונית
יהלום כחול בשווי עשרות מיליונים נמצא באפריקה
רצחה שלושה אנשים, הצטלמה עם סכין, ותקפה שוב

מיליארדר מהונג קונג מציע 130 מיליון דולר עבור הגבר שיתחתן עם בתו. AP
כבר תשע שנים בזוגיות יציבה. גיגי/AP

צ'או בן ה-77 התכוון להעביר את השליטה על האימפריה העסקית שלו לבתו, אולם הוא שוקל להעביר אותה לשני בניו אם היא לא תתחתן. "אני לא רוצה להתערב בחייה הפרטיים של בתי. אני רק רוצה שיהיו לה חיי נישואים טובים וילדים, לצד הירושה שלה את עסקיי", טען.

גיגי ביקשה מאביה שוב ושוב להפסיק לדבר עם התקשורת על הפרס הכספי, אבל בקשותיה נפלו על אוזניים ערלות. "אני לא חושבת שההצעה של אבא שלי, יהיה הסכום אשר יהיה, תוכל לגרום לי להימשך לגברים", אמרה גיגי בתגובה לסכום הכסף הגדול שהציע אביה הפעם. "אהיה שמחה להיות חברה של כל אדם שיהיה מוכן לתרום סכום כסף גדול לקרן הצדקה שלי 'אמונה באהבה', מבלי שיהיה לאותו אדם משנה כי יש לי כבר בת זוג", אמרה גיגי, ועקצה את אביה: "לבסוף, אני רוצה להודות לאבא שלי ולומר לו שגם אני אוהבת אותו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מיליארדר מהונג קונג מציע 130 מיליון דולר עבור הגבר שיתחתן עם בתו. AP
המליארדר ההונג קונגי, ססיל צ'או/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully