וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתך את אפה ושפתיה של אשתו - כי סירבה לממן לו סמים

אישה בת 30 מאפגניסטן טוענת שהותקפה על ידי בעלה לאחר שסירבה לבקשתו שתמכור תכשיטים כדי לממן את התמכרותו להרואין. אמה של המותקפת: "צריך לסקול אותו באבנים למוות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטרה טוענת שלאחר שהותקפה, בעלה נמלט עם הטלפון הנייד והטבעת שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבר מאפגניסטן כרת על פי החשד את אפה ושפתיה של רעייתו לאחר שסירבה למכור את תכשיטיה כדי לממן את התמכרותו להרואין. רשת CNN האמריקנית דיווחה שסטרה, אם לארבעה, הוכתה על ידי בעלה בביתם בעיר הארת שבמערב המדינה האיסלאמית. על פי הדיווח, הוא היכה אותה בפניה באמצעות אבן ואז חתך את אפה ושפתיה בסכין.

עוד סיפורים מהעולם שאסור לפספס:
60 שנה אחרי שהתאבד: חנינה לגאון המחשב אלן טיורינג
ארה"ב: ירה למוות בבתו החורגת כי חשב שהיא פורצת
"קים היה שיכור כשהורה על סדרת ההוצאות להורג"

צפו בכתבת CNN בנושא:

אתמול (שני) סיפרה סטרה בת ה-30 על התקרית האלימה, לאחריה נמלט הבעל מן הבית. "הוא לקח את הטלפון הסלולרי שלי ואת הטבעת שהייתה על אחת מאצבעותיי – וברח", שחזרה בשיחה עם CNN. לאחר המקרה, הועברה סטרה לבית החולים וכעת היא ממתינה לטיפול בטורקיה.

המשטרה פתחה במצוד ועצרה שני חשודים, אולם לפי שעה לא ברור אם בעלה של סטרה ביניהם. אמה של האישה הפצועה קראה למשטרה להעניש את הבעל. "הדבר הראשון שהם צריכים לעשות זה לפשוט את עורו ולסקול אותו באבנים למוות כדי שאנשים כמוהו ילמדו לקח", אמרה אם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטר הטליבאן באפגניסטן, הידוע לשמצה בדיכוי הנשים שעודד, הודח אמנם ב-2001, אך האלימות הקשה נגד נשים במדינה נמשכת עד היום. נציגי האו"ם במדינה מדווחים כי בשנה החולפת חלה עלייה של 28% באלימות נגד נשים במדינה. מנגד, בשנה זו צנח מספר כתבי האישום שהוגשו נגד גברים שנחשדו בתקיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully