וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעזוע בהודו: נאנסה, והתאבדה לפני שנעצרו התוקפים

17.1.2013 / 18:32

במכתב ההתאבדות שהותירה, ציינה הצעירה את שמותיהם של התוקפים, ותיארה כיצד התקיפה המינית הרסה את חייה. שופט הטיל את האחריות על הרשויות, ושני שוטרים הושעו מתפקידם

בערב ה-26 בדצמבר 2012, בעוד שהסטודנטית שנאנסה על ידי שישה גברים עדיין נאבקה על חייה והוטסה לטיפול בסינגפור, נערה בת 17 מהודו ששרדה אונס קבוצתי אחר שמה קץ לחייה. במכתב ההתאבדות שהותירה, ציינה הצעירה את שמותיה של התוקפים, ותיארה כיצד התקיפה המינית הרסה את חייה. היא תלשה את המכתב ממחברתה, ולגמה חומרי הדברה המשמשים לריסוס השדות בכפר בו חיה במדינת פנג'אב.

בני משפחתה סיפרו כי כאשר מצאו אותה, הנערה עדיין הייתה בחיים, אך סבלה מאוד והקיאה ללא הרף. כשהגיעה לבית החולים היא כבר הייתה מתה. מותה הטרגי עורר במדינה ויכוח זועם על התנהלות המשטרה ומערכת המשפט, שנכשלה בטיפול בפרשה. "צריך להגיד די", אמר השופט ארג'ן קומאר סיקרי בבית המשפט, שם הטיל על המשטרה את האחריות המלאה על הטיפול הלקוי בפרשה ובשל "המצב העגום של העניינים".

משפט האונס הקבוצתי נפתח - ההפגנות נמשכות. רויטרס
הפגנות בהודו נגד תקיפות מיניות של נשים. עוד ועוד מקרים נחשפים/רויטרס

במכתבה, סיפרה הנערה כי במהלך חג הדיוואלי היא נחטפה, נגררה ונאנסה על ידי שני גברים במבנה במרכז שדה, שם לא היה אף אחד שיכול היה לשמוע את זעקותיה. ארבעה גברים נעצרו בחשד למעשה – שני האנסים ושניים החשודים בסיוע – וממתינים למשפטם. שני שוטרים הושעו מתפקידם בטענה שכשלו בטיפול בתלונתה על האונס.

בחודש דצמבר האחרון נאנסה והוכתה סטודנטית לפיזיותרפיה, שנודעה בשם "בתה של הודו", על ידי שישה גברים לאחר שעלתה לאוטובוס עם בן זוגה, והם נאשמים ברציחתה. על ערש דווי, היא גוללה בפני שופט-חוקר כיצד נאנסה והוכתה, וסיפרה כי היא וחברה עלו על אוטובוס שכור אחרי שצפו בסרט. "היו שישה או שבעה מהם על האוטובוס, והנחנו שהם נוסעים. מישהו סגר את האורות של האוטובוס, ובא לקראתו של החבר שלי והתחיל להכות אותו. הם החזיקו לי את הידיים ולקחו אותי לחלק האחורי של האוטובוס. הם קרעו את הבגדים שלי ואנסו אותי בתורות. הם הכו אותי עם מוט ברזל ונשכו אותי בכל הגוף שלי בשיניהם", סיפרה.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully