וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס בהודו: "מטען הונח ליד ביתו של אחד החשודים"

המשטרה עצרה אדם בחשד שהניח מטען ליד ביתו של חשוד באונס הקבוצתי בניו דלהי בחודש שעבר. במקביל, נבדקת הטענה כי אחד החשודים הוא קטין ולפיכך לא ניתן יהיה להוציאו להורג

תפנית אלימה במהומות האונס הקבוצתי בהודו: המשטרה עצרה היום (שלישי) אדם שלפי החשד ניסה להניח מטען ליד ביתו של אחד החשודים באונס באוטובוס בניו דלהי – אשר הצית מחאה נרחבת במדינה. לאחר האונס, שאירע לפני כ-20 ימים, הושלכה הצעירה מהרכב וכמה ימים לאחר מכן מתה מפצעיה בבית החולים בסינגפור.

בסוכנות הידיעות הצרפתית דווח כי העצור בן ה-37 נתפס במחנה ראוידאס בדלהי, אזור נחשל בו גרים ארבעה מתוך ששת החשודים באונס. גורם במשטרה דיווח לרשת כי המטען שאותר ונוטרל הכיל חומר נפץ מסוג שמשמש לרוב לייצור נפצים.

הפגנות בעקבות מותה של קורבן האונס הקבוצתי בניו דלהי, הודו, ינואר 2013. AP
ציורים וכרזות בהפגנה שנערכה בניו דלהי במחאה על האונס, היום/AP

כמו כן, אחד מששת החשודים באונס המחריד, שבהמשך היום יואשמו בגין חטיפה, אונס ורצח – הינו ככל הנראה קטין. על פי סוכנות הידיעות איי-פי, אם בדיקות העצם שנערכות לחשוד יאמתו את הטענה בדבר גילו הצעיר, הוא ככל הנראה יינצל מעונש המוות אשר צפוי להיגזר על חמשת החשודים האחרים.

מוקדם יותר היום פוזר אפרה של הנאנסת בת ה-23 בנהר הגנגס בהודו. מאות בני אדם נכחו במעמד לצד בני משפחה של הצעירה, שהייתה סטודנטית לרפואה בניו דלהי. ב"טיימס אוף אינדיה" דווח כי מסע הלוויה ארך יותר משלוש שעות, עקב כמות המשתתפים הגדולה. על פי ה"גרדיאן" הבריטי, כלי התקשורת בהודו לא הגיעו ללוויה על מנת לכבד את המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully