וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים מפגינים בהודו לאחר מות קורבן האונס הקבוצתי

תהלוכות נרות מתקיימות בכל רחבי הודו, והמפגינים דורשים עונש מוות לששת הנאשמים ברצח וביטחון רב יותר לנשים במדינה. גופת הנאנסת מוטסת מסינגפור לארצה

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

אלפי בני אדם מפגינים הערב (שבת) בכמה מוקדים בהודו לציון מותה של קורבן האונס הקבוצתי שאירע ב-16 בדצמבר והצית מהומות ברחבי המדינה. המפגינים השתתפו בתהלוכות נרות ודרשו מהשלטונות פעולות נחרצות יותר כדי להבטיח את ביטחון הנשים בהודו. המפגינים בניו דלהי ובערים אחרות לכל רוחבה של המדינה לא מתעמתים עם כוחות הביטחון.

אלפים מפגינים בהודו לציון מות קורבן האונס הקבוצתי. AP
תהלוכות הנרות/AP

"כאזרח המדינה הזאת, נעצבתי ממות הנאנסת. אני רוצה שהנאשמים ייענשו בצורה חמורה ועל הממשלה לנקוט צעדים הנדרשים להיאבק בטירוף הזה", אמר סורש קומר, אחד המפגינים. גם הבוקר נאספו הבוקר המוני מפגינים בבירה ניו דלהי בדרישה למצות את הדין עם הנאשמים במעשה. המפגינים ערכו במרכז העיר "הפגנה שקטה" וכוחות הביטחון אף סגרו חלקים נרחבים בעיר מחשש לעימותים. הבוקר הודיעה משטרת ניו דלהי כי אזור "שער הודו", שבו ממוקמים מבני השלטון, ייסגר לכניסת הציבור. כמו כן, החליטה המשטרה לסגור עשר תחנות של הרכבת התחתית בבירה, מחשש לתקריות אלימות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלפים מפגינים בהודו לציון מות קורבן האונס הקבוצתי. AP
אווירת אבל ברחובות/AP

הקורבן, סטודנטית בת 23 ששמה לא נמסר, סבלה מפגיעה מוחית ומדימומים פנימיים קשים ומתה בסינגפור, אליה הוטסה לצורך טיפולים לאחר שהוכתה בידי תוקפיה והושלכה מאוטובוס נוסע. ששת החשודים במעשה נעצרו והואשמו ברצח בעקבות מותה.

אלפים מפגינים בהודו לציון מות קורבן האונס הקבוצתי. AP
המפגינים דורשים ענישה חמורה נגד מי שמפעיל אלימות כלפי נשים/AP

"משפחתה של קורבן האונס מקווה שמותה יתרום להפיכתה של הודו למקום בטוח יותר עבור נשים" – כך אמר היום שגריר הודו בסינגפור. לדבריו, בני המשפחה "מושפעים עמוקות" ממותה. "הם מקווים שמות בתם יוביל לעתיד טוב יותר לנשים בניו דלהי והודו", אמר השגריר בשיחה עם כלי תקשורת בסינגפור. מכר של המשפחה אמר כי הוא מקווה שהאנסים ייתלו מוקדם ככל האפשר, כך צוטט בכלי התקשורת בהודו. כלי תקשורת דיווחו עוד כי גופתה של הצעירה הוטסה הערב להודו מסינגפור ב"כלי טיס מיוחד".

אלפים מפגינים בהודו לציון מות קורבן האונס הקבוצתי. AP
המפגינים לא מתעמתים עם כוחות הביטחון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully