וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט החביא ביצים שמצא בחצר - 7 נחשים בקעו מהן

שבעה נחשים ארסיים בקעו לחיים בתוך ארון בגדים של בן שלוש מאוסטרליה, שהחביא בו ביצים שמצא בחצר ביתו. מומחית זוחלים שחררה אותם בטבע וציינה: "זה היה יכול להיות קטלני"

אמו של קייל בן השלוש מאוסטרליה לא תיארה לעצמה כי כשתפתח את ארון הבגדים של בנה היא תגלה שבע ביצים בקועות, ובהן שוכבים נחשים קטנטנים. האירוע המוזר קרה בעקבות סקרנותו של קייל, שמצא בגינת ביתו ביצים, ולא ידע מאיזה סוג הן. הוא אסף אותן לתוך קופסת אוכל שקופה מפלסטיק והניח בארון בחדרו. ביום שני האחרון גילתה אמו, דונה סים, כי חיים חדשים נולדו בחדר. "הייתי די בהלם, בעיקר כי אני מאוד לא אוהבת נחשים", אמרה.

למקום הוזעקה מומחית לזוחלים, טריש פרנדגסט, שנטלה את הקופסה ושחררה בטבע את הנחשים, שטרם יצאו מהביצים השבורות. היא סיפרה כי מצבם היה טוב אך כי הם היו מעט צמאים. לדבריה, אורכם של ניבי הנחשים הללו גדלו רק לאורך של כמה מילימטרים, אך הם עדיין יכולים להיות ארסיים כמו נחשים גדולים. "אם הארס היה חודר לעורו של קייל – זה היה יכול להיות קטלני", הוסיפה.

טריש הוסיפה כי בדרך כלל הנחשה נשארת עם הביצים, אך כשהיא יוצאת לחפש מזון היא משאירה אותן לבד. "זה מזל מאוד גדול שקייל לא נתקל באמא בזמן שלקח את ביציה, גם זה יכול היה להיות קטלני".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully