וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבטחה נוסח סין: סגר אווירי בפני יונים ומטוסי צעצוע

לקראת קונגרס המפלגה הקומוניסטית ה-18 בבייג'ינג, הוסרו ממדפי החנויות בעיר סכיני מטבח ומחדדי עפרונות, ונאסר על נהגי מוניות לפתוח חלונות ברכבם "מחשש להשלכת עלונים"

בייג'ינג כמרקחה: השלטון בסין ידוע בכך שהוא לא בוחל באמצעים בכל הנוגע לאבטחה, אולם נראה כי בשבוע האחרון הוא הצליח להתעלות על עצמו. לקראת קונגרס המפלגה הקומוניסטית שייערך בעיר, בו יוכרז על חילופי השלטון בסין, נאסר בין היתר על מכירת סכיני מטבח, מחדדי עפרונות ומטוסי צעצועי חשמליים ברחבי העיר.

בכלי התקשורת המקומיים דווח על איסורים משונים אף יותר, כגון הנחיה לפיה כל מי שבבעלותו יונה חייב להחזיקה בכלוב. על פי ה"גלובל טיימס", האיסורים הרבים ביותר הוטלו על נהגי המוניות בעיר, שהונחו בין היתר לנעול את דלתות וחלונות רכביהם בכל עת "מחשש להשלכת עלונים", ולהימנע מהסעת לקוחות הנושאים בלונים ו"כדורי פינג פונג הנושאים מסרים ריאקציונריים". בנוסף, הונחו הנהגים לא לנהוג באזורים "בעלי חשיבות פוליטית".

אדם עומד מול דגל המפלגה הקומוניסטית בסין העשוי מפרחים, אוקטובר 12. רויטרס
דגל המפלגה הקומוניסטית בסין העשוי מפרחים מלאכותיים בכניסה למלון בבייג'ינג, לקראת הקונגרס/רויטרס

למעלה מ-2,000 חברי המפלגה הקומוניסטית מרחבי המדינה צפויים להתאסף בשבוע הבא בבייג'ינג על מנת לקחת חלק בקונגרס הלאומי ה-18 של המפלגה. הקונגרס הוא הפורום הבכיר ביותר של המפלגה הקומוניסטית בסין, ובו ייבחר המזכ"ל הבא של המפלגה, שיהיה גם נשיא סין הבא. במהלך הכינוס צפויים הנוכחים לאשר חילופי שלטון דרמטיים של פעם בעשור, בהם יוחלפו שבעה מתוך תשעה מהמנהיגים המרכזיים במדינה, בהם ראש הממשלה וואן ג'יאבאו והנשיא הו ג'ינטאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully