וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שוטר בתאילנד מיילד אישה במכונית בפעם ה-47

לפני 19 שנים החלה בבנגקוק הפקוקה יוזמה להכשרת שוטרי תנועה כמיילדים לשעת הצורך. מי שהשקיע במיוחד בתפקיד הוא השוטר מנה ג'וקוקסונג, שכבר ביצע עשרות לידות בהצלחה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

מנה ג'וקוקסונג, שוטר תנועה תאילנדי בן 45, זכה לכבוד יוצא דופן במהלך עבודתו. בחודש שעבר הוא יילד את התינוק ה-47 בקריירה שלו - במושב האחורי של מונית, בפקק תנועה בבירה בנגקוק. ג'וקוקסונג הוא חלק מיוזמה מקומית שהושקה לפני 19 שנים, במסגרתה עברו שוטרי התנועה בעיר הפקוקה הכשרה כמיילדים. מאז הצליחו ליילד בכבישי בנגקוק לא פחות ממאה ושבעה תינוקות בריאים, ועוד היד נטויה.

"עליי להתעשת, לנסות להתרכז, ולחשוב על התהליך שלמדתי מהרופאים. אני חושב מה עליי לעשות. בפעמים הראשונות עדיין הייתי לחוץ", סיפר השוטר. "כשאני מיילד תינוק, ברגע שאני שומע אותו בוכה, אני מרגיש הקלה. אחר כך אני חש גאווה רבה, כי כל האנשים מריעים ומחמיאים לי", הסביר.

השבוע ביקר ג'וקוקסונג את האם בת ה-19 שיילד במונית לפני כחודש, ושמח לסגור מעגל כשנפגש גם עם בתה הקטנטנה. "זה טוב שיש פרויקט כזה, אחרת זה היה מסוכן לי ולבתי. היא קטנה מאוד ואני דאגתי לה, כי היא כבר הייתה ממש בתוך המכנסיים", סיכמה האם המאושרת, צ'וטיקה צ'ואנוי.

לקריאה נוספת
ילדה בתרדמת, התעוררה ולא זכרה שהיתה בהריון
מדהים: לראשונה ניתן לראות איך נראית לידה מבפנים
עם וודקה ושרוכים: כך התבצעה לידה מוצלחת בטיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully