וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אזרח מיאנמר הודה באונס הישראלית בקופנגן

2.10.2012 / 19:04

עיתון בבנגקוק דיווח כי צעיר ממיאנמר נעצר והודה במשטרה כי תקף את הצעירה מישראל, שהתלוננה כי נאנסה במסיבת "פול מון" באי התיירותי. ככל הנראה, מעסיקו הסגיר אותו

המשטרה בתאילנד עצרה צעיר, בחשד שתקף מינית צעירה מישראל שהשתתפה במסיבה באי קופנגן. לפי דיווח הערב (שלישי) ב"בנגקוק פוסט", הצעיר הודה בניסיון אונס. הצעירה, בת 23, שבה היום לישראל, אחרי שאמש התלוננה כי הותקפה במהלך מסיבת "פול-מון" באי התיירותי. היא סיפרה כי פונתה לבית החולים באי קוסמוי, כשבגדיה מוכתמים בדם, ולאחר שנחבלה מספר פעמים בפניה במהלך המאבק עם התוקף. לפי הדיווח, החשוד שנעצר הוא אזרח מיאנמר בן 25. הוא זוהה בשם משפחתו בלבד – "בו". העיצון מצטט את מפקד תחנת המשטרה בקופנגן, שאמר כי החשוד עבד כתברואן באתר הנופש הסמוך למקום שבו אירעה, לכאורה, התקיפה, במהלך מסיבה רוויית אלכוהול.

עוד נמסר בדיווח כי בעל אתר הנופש שהעסיק את הצעיר חשד בו במעורבות בתקיפה המינית, ולכן מסר למשטרה מידע על אודותיו. המשטרה עצרה אותו, ובבדיקה הגופנית הבחינה בסימני חבלה, בהם שריטות על צווארו וחזהו, שככל הנראה נגרמו לו בזמן המאבק עם הצעירה מישראל. נמסר גם כי שוטרים החרימו מחדרו חולצת טריקו שחורה מוכתמת בדם. דיווח שפורסם אמש בתאילנד, עלה כי במהלך המסיבה באי, ניגש אל הצעירה גבר מקומי, וניסה לנשק אותה בניגוד לרצונה. היא הדפה אותו, אך הוא אחז בה בחוזקה וניסה להפשיט אותה. עדי ראייה מישראל סיפרו כי הצעירה צעקה לעזרה, ורק אחרי שתייר זר חש למקום, התוקף נמלט. ישראלי אחר שהגיע למקום סייע לצעירה להגיע לבית החולים.

נתי חדד, מיחידת החילוץ בקוסמוי, אמר כי כבר בזירת התקיפה קיבל מהישראלית ממצאים שונים. "היא הבהירה לי שהאנס לא עזב את המקום, אלא שהוא נשאר שם. כשהגעתי למשטרה, התעקשתי שיבדקו את העובדים במלון הסמוך. במשטרת קופנגן לקחו את העניין ברצינות ועשו עבודה רצינית". לדבריו, כל עובדי המלון נבדקו, ולבסוף נמצאה התאמה לעובד בורמזי. "אחרי בדיקת די-אן-איי נמצאה התאמה והחשוד נשבר, הודה במעשה ושחזר". לדבריו, ביממה הקרובה תכנס המשטרה מסיבת עיתונאים בה תודיע רשמית על לכידת החשוד".

לקריאת הדיווח הראשון על התקיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully