וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: דייג חולץ אחרי יממה בים שורץ כרישים

12.8.2012 / 13:10

ספינת דייג שהפליגה באוקיינוס ההודי התהפכה. אחד מאנשי הצוות טבע, אך מסוק של רשת חדשות אוסטרלית איתר אותו עירום וזועק לעזרה בים שורץ כרישים אימתניים. חברו לא שרד

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

דרמה בלב ים: מסוק של רשת טלוויזיה אוסטרלית איתר בבוקר יום חמישי דייג מקומי, שוחה לבדו בלב האוקיינוס ההודי, כחמישים קילומטרים מחוף ג'וריאן במערב המדינה. האזור שבו אותר הדייג שרץ כרישים מסוג פטיש (פטישן כד-חרטום). הדייג, בן 49, הפליג בספינת דייג, שהתהפכה לא הרחק משם. הוא שהה במים הקפואים למעלה מ-24 שעות, מוקף בכרישים אימתניים, לפני שכתב הרשת שהיה במסוק הבחין בו במקרה. הכתב העביר את הדיווח כולו בשידור חי ברדיו המקומי.

תיעוד: דייג חולץ אחרי יממה בים שורץ כרישים. רויטרס
הדייג העירום, כמה רגעים לפני שחולץ/רויטרס

"בדיוק הבחנו בכריש פטיש ענקי", סיפר הכתב. "הכריש פשוט חג מסביב לאיש, בערך במרחק של עשרים מטרים ממנו. אנחנו מנסים להיעזר במסוק כדי להבריח את הכריש הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

חבר צוות נוסף עדיין נעדר

מטוס חילוץ שהוזעק לאזור השליך סירת הצלה לעבר הדייג, אך בתחילה הוא לא הצליח לשחות לעברה. רק כעבור דקות ארוכות של חרדה, הצליחה אחת מלא פחות מאשר חמש ספינות שנשלחו לאזור, לאתר את האיש ולמשות אותו מן המים. הוא חולץ בהכרה מלאה ומצבו טוב.

מאוחר יותר פונה הדייג התשוש לבית החולים בפרת', שם אושפז כשהוא סובל מהיפותרמיה. גורלם של שני חברים נוספים בצוות הספינה לא שפר עליהם: צעיר כבן 23 מת זמן קצר אחרי שחולץ, ודייג נוסף עדיין נעדר.

עוד על כרישים שתועדו במצלמות
כריש באורך 5 מטרים תוקף סירה
וצפו בכריש מזנק מעל גולש גלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully