וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: מורה בשומרון ביצע מעשי סדום בשני ילדים

גלעד גרוסמן

9.7.2012 / 11:14

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, נהג הנאשם, ששימש כמורה בשומרון להזמין לביתו שניים מתלמידיו, שם ביצע בהם מעשים מגונים

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (שני) כתב אישום נגד תושב העיר בן 45, בגין ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בשני ילדים, בני 10 ו-11. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד איריס פיקר-סגל, שימש הנאשם כמורה לחינוך גופני וכמחנך בבית ספר בשומרון, כמורה לנגינה וכמורה לשחייה. בנוסף, היתה בבעלותו חוות סוסים סמוך לביתו. החל משנת 1999, ובמשך שלוש שנים, הוא נהג להזמין את אחד מתלמידיו לביתו, לחוות הסוסים ולבריכה באופן קבוע ועל בסיס יומי.

הוא מואשם כי במהלך התקופה, במספר הזדמנויות, הוא ביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בקטין. בין השאר, הוא נהג לחכך את איבר מינו בישבנו של הילד בעת שרכבו יחד על סוסים. בעקבות המעשים חלה הידרדרות במצבו הנפשי והחברתי של הילד, עד שנזקק לסיוע פסיכולוגי. כמו כן, הוא נאשם בכך שבין השנים 2007-2008, נהג להזמין קטין שני ללון בביתו . שם, בחדר השינה בביתו, ביצע לכאורה בקטין מעשי סדום.

מבקשת המעצר שהגישה הפרקליטות, עולה כי הילד הראשון כתב קטעי יומנים ושירה בהם מתוארת הפגיעה. גרושתו של הנאשם סיפרה לחוקרים כי המתלונן באישום השני נהג לישון עם בעלה לשעבר במיטתו, וכי השניים התגרשו בשל העבירות שביצע בילד הראשון. הנאשם, כך נטען, אמר לגרושה כי הילד הראשון "רצה את זה טוב מאוד".

פרקליטו של הנאשם, עו"ד שי רודה, אמר בתגובה להגשת כתב האישום כי מרשו מכחיש את האישומים המיוחסים לו וטוען כי לא היו דברים מעולם. לדבריו, כתב האישום הוא תוצאה של סכסוך בינו ובין גרושתו.

עוד בנושא:

אישום: בן 26 אנס את בני דודיו הקטינים
חשד: נער בן 17 ביצע מעשים מגונים בשלוש אחיותיו
נהג אגד כלא בת 17 באוטובוס וביצע מעשים מגונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully