וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: ה"מפלצת" שהוצגה בחדשות התבררה כצעצוע מין

רשת טלוויזיה חשפה "יצור עם עיניים ופה, אולי סוג של פטריה", שהתגלה באדמה בכפר - אלא שצופים חדי-עין הבהירו: מדובר בווגינה מלאכותית. הרשת התנצלה: "עיתונאינו צעירים"

סיפור שהחל בשני סינים שחפרו בור - הסתיים עם רשת טלוויזיה שמנהליה ישמחו כעת לחפור בור כדי לקבור בו את עצמם מרוב בושה. ערוץ 2 של הטלוויזיה בעיר שיאן שבמרכז סין נאלץ השבוע לפרסם הודעת התנצלות, בעקבות שידור תוכנית חדשות בה הוצג בכובד ראש "יצור בלתי מזוהה" שהתגלה באדמה בכפר באזור - אולם בדיעבד התברר כצעצוע מין. הפרשה הביזארית זכתה ביממה האחרונה לחשיפה בכלי תקשורת ברחבי העולם, שהתלוצצו בחדווה על חשבון הרשת הסינית האומללה.

ומעשה שהיה כך היה: בתוכנית האקטואליה "מרחק אפס משיאן" ששודרה ביום ראשון האחרון בערוץ, שודרה כתבה שצולמה בכפר ליוקומבו הסמוך לעיר, לשם יצאה כתבת התוכנית כדי להראות לצופים גיגית מים שבתוכה צף "היצור דמוי הפטריה" שמצאו תושבי הכפר. "עזרתי לחבר לחפור באר, ובעומק של 80 מטרים בערך, התגלתה המפלצת הבשרנית הזו", סיפר אחד האיכרים, ששמו הה. "אנחנו לא יודעים מה זה, אבל נראה שיש לו עיניים ואף".

הווגינה שהגיחה מעומק האדמה: צפו בקטע מהתוכנית

העיתונאית תיארה את העצם כ"פטריה חלקלקה שאחד מצדדיה דומה לפה אנושי", וכפרי אחר שריאיינה הוסיף כי "כמה מזקני הכפר, בני 80 ויותר, נאספו כדי ללמוד את היצור, ואמרו כי מעולם לא ראו דבר מה כמוהו". לדבריו, הוא אף ניסה לחפש ברשת אורגניזמים דומים, והסיק כי ייתכן שמדובר בפטריה נדירה מסוג "גנודרמה צלולה". המנחה השיבה כי האורגניזם הלא מוכר יילקח לבדיקה במעבדה בוטנית.

ואולם, צופים חדי-עין החלו עד מהרה לצייץ ב"ווייבו" (שירות המיקרו-בלוגינג הסיני, המקביל לטוויטר), ובזה אחר זה הסבירו כי ה"יצור" אינו אלא... איבר מין נשי מלאכותי. "הבורו?ת היא נוראית", צייץ צופה אחד. "איך עיתונאית יכולה לבלבל בין צעצוע מין לפטריה?". אחר הוסיף: "בבעלותי חנות סקס - ואני מוכר כאלה מדי יום".

עד מהרה פרסמה הרשת הודעת התנצלות באתר האינטרנט שלה, בה הודתה בטעות. "אנחנו מתנצלים שגרמנו לביזוי החדשות ביום ראשון", נכתב בהודעה. "אנו מבקשים סליחה על האי-נוחות שנגרמה לצופינו שהוטעו". את הטעות תירצה הרשת בכך ש"העיתונאים שלנו צעירים, ואינם מצויים בעניינים שכאלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully