וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של הילד שנמצא מת: "אמר שהוא הולך לבן דודו"

הוריו של אנאס סרסור, בן ה-10 מכפר קאסם, חיפשו אותו במשך שעות יחד עם בני משפחה ורבים מתושבי הכפר, לאחר שנודע כי לא הגיע לבית הדוד. סימני אלימות נמצאו על הגופה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי; עריכה: מיכאל ברגמן)

אנאס סרסור בן ה-10 נמצא הלילה (שישי) כשהוא מוטל ללא רוח חיים, סמוך לביתו שבכפר קאסם, ועל גופו התגלו סימני אלימות. גופת הילד הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, על מנת לקבוע את נסיבות המוות. המשטרה חושדת כי מדובר ברצח.

בשעות הערב, דיווחה משפחתו של הילד על היעדרותו. מוחמד סרסור, אביו של אנאס, סיפר לוואלה! חדשות על הרגעים בו הבין כי בנו נעדר: "בשעה תשע הוא אמר לי שהוא רוצה ללכת לבן דודו, שגר לידי. בשעה עשר יצאתי מהבית כדי לקרוא לו שיחזור. באתי לביתו של אחי ושאלתי את בתו איפה אנאס. היא ענתה לי שהוא לא הגיע. שאלתי את אחיה אם אנאס הגיע אליהם – הוא אמר שלא". לאחר מספר שעות של חיפושים, מספר סרסור, נסע לתחנת המשטרה בראש העין כדי להגיש תלונה.

המשטרה שלחה ניידת למקום, ולאחר חיפושים נמצאה הגופה סמוך לבית המשפחה שסימני אלימות באזור צווארו. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות המקרה, ומנסה כעת לבדוק אם הגורם למוות הוא אכן פלילי. החקירה הועברה ליחידה המרכזית של מחוז המרכז בפיקודו של ניצב משנה יגאל בן שלום. למקום הגיעו שוטרים, לוחמי מג"ב וצוות מז"פ, אשר אספו ראיות מזירת האירוע.

סבו של הילד סיפר לוואלה! חדשות כי המשפחה יצאה יחד עם שכנים ואנשים מהכפר על מנת לחפש את הילד עם פנסים. "חיפשנו בבתים באזור, במטעי הזיתים ובמסגדים, אך לא מצאנו אותו. לבסוף איתרנו אותו ממש קרוב לבית כשהוא ללא רוח חיים", הוא אמר.

המשפחה חושבת שייתכן כי מישהו פגע בו עם רכב והמשיך לנסוע. אחד מבני המשפחה אמר: "מדובר בילד טוב, ילד מתוק. אם מישהו עשה את זה, הוא הוסיף חטא על פשע כשהוא הפקיר את הילד. אני מקווה שהמשטרה תחקור את זה ותגיע למי שעשה את זה".

גופת ילד בן 10 נמצאה בכפר קאסם. דרור עינב
למקום הגיעו שוטרים, לוחמי מג"ב וצוות מז"פ, אשר אוסף ראיות מזירת האירוע. הזירה, הבוקר/דרור עינב

מוקדם יותר השבוע, נורתה למוות נסארין עלי מוסירתי, בת 26 מאזור רמלה, באחד הרחובות בכפר יאסיף שבגליל המערבי. הצעירה נפצעה תחילה באורח אנוש ופונתה על ידי אמבולנס מקומי לבית החולים לגליל המערבי בנהריה אך מתה בדרכה לבית החולים. מוסירתי התגוררה בכפר בשנתיים האחרונות לאחר שהורחקה ממקום מגוריה באזור רמלה, עקב אלימות במשפחה כלפיה.

בשבוע שעבר נגזרו 15 שנות מאסר בפועל על נער מהכפר טמרה. שהודה והורשע, במסגרת הסדר טיעון, בהריגה של בן 19 על רקע סכסוך משפחות בכפר לפני כשנה. כמו כן נגזרו על הנער, שבעת ביצוע המעשה היה בן 16, שנתיים מאסר על תנאי למשך שלוש שנים. בתחילה, הואשם הנער ברצח, אולם בשל קשיים ראייתיים, הוחלט להעמידו לדין באשמת הריגה.

לקריאה נוספת:
חשד לרצח בכפר יאסיף: צעירה בת 26 נורתה למוות
15 שנות מאסר לנער שהרג על רקע סכסוך משפחות

לפניות לכתבת: mor.shimony@ walla.com

(עדכון אחרון: 05:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully