וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תקף מינית בן זוגו, "אמר שבא לאנוס אותו"

גלעד גרוסמן

23.5.2012 / 11:15

לפי כתב האישום, תקף הנאשם, בן 25 מת"א, את בן הזוג כמה פעמים בחצי שנה. בידי הפרקליטות הקלטה של שיחה בין השניים, בה אומר הנאשם למתלונן כי הוא "בא הביתה לאנוס אותו"

האלימות המינית נמשכת: לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב העיר, בן 25, הנאשם בביצוע מעשה סדום בבן זוגו, ובתקיפת בן הזוג. כמו כן הוא נאשם בהדחה בחקירה, לאחר שאיים להתאבד מכיוון שהמתלונן סירב לבטל את התלונה שהגיש נגדו במשטרה.

על פי כתב האישום, במהלך חצי השנה האחרונה תקף הנאשם את בן זוגו מספר פעמים, הכה אותו בראשו ובפניו ומשך בשערותיו. עוד נטען, כי בחודש פברואר האחרון קיימו בני הזוג יחסי מין בדירתם. לאחר מכן ביקש הנאשם לקיים יחסי מין פעם נוספת, אולם המתלונן סירב. אז ביצע בו הנאשם מעשה סדום בכוח. במקרה אחר הכה הנאשם את המתלונן, לאחר שזה סירב לקיים עמו יחסי מין.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה, כי נגד הצעיר הוגשו שני כתבי אישום נוספים בגין עבירת אלימות, בהם גם כתב אישום על כך שתקף את אביו. בבקשת המעצר נטען, כי בידי הפרקליטות הקלטה של שיחה בין השניים, בה אומר הנאשם לבן זוגו כי הוא "בא הביתה לאנוס אותו". בן הזוג אמר שאינו מעוניין בכך, והנאשם השיב: "אבל זה הכיף, שאתה לא רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully