וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אישה נפלה לתוך בולען שנפער במדרכה

הצעירה הלכה לתומה ברחוב בשיאן שבמרכז סין, כשלפתע נפערה האדמה תחתיה. נהג מונית שהבחין באירוע נכנס לבור וחיכה איתה עד להגעת כוחות ההצלה, אשר חילצו אותה לבסוף ללא פגע

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יקרה לך בצעד הבא. את המסר הזה למדה על בשרה צעירה מהעיר שיאן שבמרכז סין, שצעדה לתומה ברחוב כשהיא משוחחת בטלפון הנייד שלה, כשלפתע נפער תחתיה בולען בעומק של שישה מטרים. הצעירה צנחה פנימה וכל האירוע תועד במצלמת האבטחה המוצבת במקום.

נהג מונית שהבחין באירוע החריג מיהר לצאת מרכבו וניסה לסייע. "קראתי לעברה, אך לא הייתה תשובה. רק דקה אחר כך נראה היה שהיא שבה להכרתה", סיפר נהג המונית, וונג וויי, אשר החליט להיכנס בעצמו אל תוך הבור על מנת לסייע לה, "כל הזמן נפל חול. היא פחדה מאוד, ופשוט בכתה ובכתה".

צוותי ההצלה שהגיעו למקום הורידו סולם פנימה, אך המתח עדיין היה רב. "הסולם לא היה יציב במיוחד, והיא המשיכה לצעוק מתוך פחד", אז ניסיתי להרגיע אותה, אמרתי לה שאשגיח ואשמור עליה, עד שהיא טיפסה מחוץ לבור", המשיך וסיפר הנהג.

בסופו של דבר, היה לסיפור הזה סוף טוב: הצעירה חולצה מן הבור עם פציעות שטחיות בלבד, ונהג המונית בעל התושייה הוכתר ללא ספק כגיבור היום. מבדיקה שנערכה מאוחר יותר התברר כי הבור נפער באמצע הרחוב בעקבות חלחול של מים כתוצאה מהצפות שהיו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully