וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: נפאלי בגובה 56 סנטימטרים רוצה שיא גינס

דנגי מנפאל כלל לא ידע שהוא מפסיד את האפשרות לשבור את השיא של "האיש הנמוך ביותר בעולם", משום שב-72 שנותיו הוא מעולם לא יצא מביתו. היום הוא נסע לבירה לטעון לכתר

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

גובהו של דנגי מנפאל הוא 56 סנטימטרים, אולם עד היום הוא אפילו לא ידע שהוא מוגדר כאיש הנמוך ביותר בעולם, כי מעולם לא יצא מביתו. דנגי מתגורר בכפר מבודד במערב נפאל יחד עם אחיו הגדול. אתמול (רביעי) הוא עזב את מקום מגוריו לראשונה בחייו, והגיע לבירה קטמנדו, שם הגיש בקשה רשמית להיכנס לספר השיאים של גינס.

לדנגי חמישה אחים, כולם בגובה נורמלי. משפחתו לא יודעת מדוע הפסיק לצמוח, אך לדבריו הוא מעולם לא נבדק בידי רופא. בשל גובהו, הוא מעולם לא יצא מביתו, ולא זכה להקים משפחה. הוא מבלה את ימיו בבית, שם מבצע את מטלות הבית. דנגי מספר כי הוא ניזון בעיקר מאורז וירקות, ולעתים נדירות אוכל בשר, בכמות קטנה מאוד.

בשיא הנוכחי לאיש הנמוך בעולם מחזיק ג'רניי באלאווינג, בן ה-18 מהפיליפינים, שמתנשא לגובה של קצת פחות ממטר אחד. אנשי ספר השיאים של גינס כבר הודיעו כי ישלחו את נציגיהם לקטמנדו בימים הקרובים, ושם ימדדו את הטוען לכתר. אם יימצא בגובה המתאים, יוכל סוף סוף לזכות בתהילה לה חיכה כל כך הרבה שנים. "עם הרשמתי לספר השיאים של גינס, אני מאחל כל טוב לארצי ולכפרי", אמר דנגי.

עוד שיאי גינס:
שיא גינס לשיכורים משועממים: 250 פאבים ביממה
יהודי קליפורניה מציגים: הפלאפל הגדול בעולם
כך פתחו את הקיץ בוויילס: שיא גינס ברחצה בעירום

(עדכון אחרון: 21:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully