וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: החשודים האירנים בילו עם נערות ליווי בתאילנד

רגע לפני סדרת הפיצוצים שקטעה את רגליו של אחד מהם והובילה למעצרם, חגגו חברי החולייה האירנית בפטאייה עם נערות מקומיות - וצולמו. נערת הליווי: "הוא לא ידע אנגלית"

מעניין מה האייתוללות בטהרן חושבים על זה: שלושת האירנים החשודים בהשתייכות לחוליית הטרור שניסתה לפגוע בגורמים ישראלים בתאילנד בילו עם נערות ליווי מקומיות בפטאייה, בטרם נחשפו בסדרת פיצוצים, בה כזכור נקטעו רגליו של אחד מהם. העיתון בנגקוק פוסט דיווח כי מחלקת ההגירה בצ'ון בורי זיהתה אישה שסיפקה לשלושה את שירותי הליווי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחבלים ונהנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווח השלושה בילו עם שתי צעירות מקומיות במסעדה מקומית. האישה שצילמה את האירוע בטלפון הסלולרי שלה זוהתה רק כנאן, צעירה בשנות ה-20 לחייה. היא אמרה לרשויות ההגירה שסיפקה שירותי ליווי למוחמד חזאי, שנעצר בשדה התעופה כשניסה להימלט מהמדינה. לדבריה, הוא פנה אליה וביקש את שירותיה בזמן שהותו, כיוון שאינו שולט היטב באנגלית. אחר כך ביקשה משתי נערות לספק שירות דומה לשני החשודים האירנים הנוספים.

שתו אלכוהול ושיחקו סנוקר

במהלך שהותם בפטאיה, שנמשכה חמישה ימים על פי הרישום בבתי המלון, בילו השישה יחד. בתמונה במסעדה, סיפרה נאן, שתתה החבורה אלכוהול ושיחקה סנוקר. לדבריה, היא שהתה עם חזאי בחדרו, אך לא הבחינה בפרטים מחשידים, מלבד פעם בה אסר עליה להתקרב לארון בחדר. מפכ"ל המשטרה, פריוופאן דמפונג, אמר כי המשטרה הביאה את נאן למחלקת ההגירה בבנגקוק, היכן שמוחזקים החשודים האירנים, "כדי שאדון חזאי ירגיש יותר בנוח". תחילה דווח כי חזאי סירב לאכול, אך לאחר שפגש אותה, התרצה, והפך נינוח יותר, כך על פי הדיווח בעיתון התאילנדי.

לקריאה נוספת
תאילנד: "תוגברה האבטחה בנמלי תעופה בשל מידע מישראל"
מי את, ליילה רוחאני? "המחבלת מתאילנד כבר שבה לאירן"
תאילנד: "אירן ניסתה לפגוע בשגריר"; אירן מכחישה
תאילנד: אירני השליך פצצות באזור שגרירות ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully