וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: "תוגברה האבטחה בנמלי תעופה בשל מידע מישראל"

העיתון "בנגקוק פוסט" דיווח כי ישראל הודיעה למשטרה המקומית שטרוריסטים מתכננים לפגוע בשדות התעופה במדינה, בה נעצרו השבוע חברי חולייה שזממו לחסל מטרות ישראליות

כוחות הביטחון של תאילנד תגברו ביממה האחרונה את האבטחה בששת נמלי התעופה הבינלאומיים במדינה בעקבות התרעה מודיעינית שהעבירה ישראל – כך דווח הבוקר (שישי) בעיתון בנגקוק פוסט, מפי מפכ"ל המשטרה בתאילנד פריוופנג דמפונג. אתמול הורה המפכ"ל לרשות שדות התעופה לעבור לכוננות גבוהה מחשש למתקפת טרור נגדם.

הפיצוצים בבנגקוק: החשוד השלישי נמלט למלזיה. רויטרס
חיפושים אחר חשוד חמישי. שלושת החשודים בהשתייכות לחוליית הטרור, כפי שתועדו במצלמות האבטחה/רויטרס

מקור בממשלת תאילנד דיווח כי ישראל ייעצה למשטרה המקומית באופן ישיר להגביר את האבטחה בנמלים, בהסתמך על מידע מודיעיני. כמו כן, הגבירו בתאילנד את האבטחה גם על רכבות המטרו בבירה בנגקוק וברשת הרכבות הארצית.

בתוך כך, הרשויות בתאילנד זיהו חשוד חמישי בחולייה החשודה שתכננה, על פי הדיווחים, לפגוע בבכירים ישראלים. צו למאסרו צפוי להתפרסם בקרוב, ממנו עולה כי מדובר באדם "מהמזרח התיכון". חברי החולייה נחשפו לאחר פיצוץ שאירע בדירת המסתור ששכרו. לאחר שנמלטו מהדירה, ניהל אחד מהם קרב קצר עם השוטרים שהגיעו למקום, במהלכו השליך מטען נפץ שהתפוצץ בסמוך אליו וקטע את רגליו. חשוד נוסף נעצר כשניסה להימלט מהמדינה, וחשוד שלישי נעצר במלזיה.

מחקירת החשודים עולה כי הם תיכננו ככל הנראה לפגוע במטרות ישראליות בתאילנד. כמו כן דווח כי אישה אירנית ששכרה עבור חברי החולייה את דירת המסתור יצאה מהמדינה עוד בטרם אירעו הפיצוצים, והיא נמצאת ככל הנראה בטהרן.

עוד על הניסיון לפגע בתאילנד
מי את, ליילה רוחאני? "המחבלת כבר שבה לאירן"
תאילנד: אירן ניסתה לפגוע בשגריר; אירן מכחישה
תאילנד: אירני השליך פצצות באזור שגרירות ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully