וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה בבסיס אליקים: אזרח נהרג מפליטת כדור

11.12.2011 / 11:00

גבר שהשתתף בניסוי ביטחוני בבסיס אליקים שבצפון, נהרג, ככל הנראה מכדור תועה שנורה לעברו. נסיבות המקרה נבדקות כעת. מהתעשייה הביטחונית נמסר כי "הנושא נמצא בבדיקה"

גבר נהרג הבוקר (ראשון) לאחר שנפגע ככל הנראה מכדור שנורה בשוגג במהלך ניסוי ביטחוני שגרתי בבסיס אליקים שבצפון. האיש התמוטט לאחר שנורה וזמן קצר לאחר מכן מת מפצעיו. נסיבות המקרה נבדקות.

מהתעשייה הביטחונית נמסר כי "הנושא נמצא בבדיקה וטרם נמסרה הודעה למשפחה". מבדיקה ראשונית של האירוע עולה כי הבוקר נערכו מטווחי ירי בתעשייה הביטחונית בשטח אש של בסיס אליקים. לאחר שהוצבו המטרות נפתחה אש לעברן באמצעות התחמושת שנבחנה בניסוי ולפתע גילו את העובד נפגע ומתמוטט. אחר כך התברר כי העובד נורה בראשו.

אירוע דומה התרחש לפני כחודש וחצי בקריית שמונה. חייל בשירות סדיר בחטיבת גבעתי נפצע באורח קשה כתוצאה מפליטת כדור, שהתרחשה במהלך עלייתו לאוטובוס. מבדיקה של המשטרה הצבאית עלה כי הכדור נפלט מנשקו של לוחם אחר.

צוות של מגן דוד אדום העניק לחייל טיפול ראשוני ובשל הידרדרות במצבו הוחלט לפנות אותו במסוק לבית החולים זיו בצפת. החייל וחבריו בפלוגת סוף מסלול בגדוד רותם של החטיבה, התארחו בקריית שמונה. במהלך העלייה לאוטובוס נשמעה ירייה, שגרמה לבהלה רבה בקרב החיילים. אז התברר שהחייל, כבן 20, נפגע בבטנו התחתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully