וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום בובה: בת שנתיים משחקת עם גורת אריות

6.11.2011 / 13:07

ככה זה כשאבא מנהל את גן החיות המקומי: מאדי רובינסון הקטנטנה ישנה במיטתה עם גורת האריות בת השלושה שבועות. אולם למרות האידיליה השוררת בין השתיים, הן יאלצו להיפרד בקרוב

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

הדבר האמיתי: במקום לשחק בבובות פרווה דמויות חיות, מאדי רובינסון בת השנתיים מהעיירה פילטון שבמזרח אוסטרליה זכתה להשתעשע עם גורת אריות חיה ונושמת. הגורה בת השלושה שבועות, העונה לשם סיסי, לא רק משחקת עם מאדי אלא גם זוכה להתכרבל ולישון עמה בלול התינוקות.

אז איך משיגים חיית מחמד פראית? למזלה של מאדי, משפחתה מחזיקה בבעלותה את גן החיות המקומי. אמה של סיסי לא הצליחה לגדל את גורתה כיוון שלא יכלה לספק לה די חלב, אז הרובינסונים החליטו לאמץ אותה לביתם. סיסי זוכה כעת לטיפול צמוד הכולל מזון, חום, אהבה ושעשוע.

אולם על אף האידיליה השוררת בין מאדי לסיסי, השתיים ייאלצו להיפרד בקרוב. אמה של מאדי, סטפני, הסבירה כי המצב עתיד להשתנות, "זה בטח לא יימשך לזמן שמאדי הייתה רוצה". על השאלה מתי צפויה הפרידה בין הקטנטנות אמרה סטפני כי "זה יכול להימשך שבועות, זה יכול להימשך חודשים אבל זה תלוי בחיה עצמה". היא הוסיפה כי הפרידה צפויה להיות קשה שכן "מאדי נוטה להיות קשוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully