וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוקסי נוקסי" בדרך הביתה, משפחת המנוחה בהלם

4.10.2011 / 12:41

אחרי 4 שנים, שוחררה היום אמנדה נוקס מבית המעצר באיטליה, וחזרה הישר לזרועות הצהובונים בארה"ב. בבריטניה מחבקים את משפחת הנרצחת, וראש הממשלה קמרון אמר: "ההורים נותרו ללא הסבר"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

התובע במשפטה של אמנדה נוקס אמר הבוקר (שלישי) כי יפנה לבית הדין הגבוה לערעורים באיטליה, וידרוש להפוך את ההחלטה שזיכתה אתמול מרצח את הצעירה האמריקאית. ככל הנראה, הערעור יוגש עוד זמן רב, שכן הכרעת הדין שזיכתה אתמול את נוקס ואת בן זוגה לשעבר, רפאל סוליסטו, תפורסם במלואה רק עוד כמה חודשים, ורק לאחר מכן יוכל התובע לערער עליה.

פרשת אמנדה נוקס - כותרות אחרונות
דרמה אתמול: השופט מזכה את הצעירה מהרצח
קודם לכן, בעדות, נוקס התחננה לרחמי המושבעים
לפני שנתיים, באיטליה דרשו עבורה מאסר עולם

נוקס ובני משפחתה המריאו הבוקר מרומא בדרכם חזרה לארצות הברית, דרך לונדון. אמנדה עצמה אמורה לשוב לעיר מגוריה, סיאטל, אך לא ברור היכן תגור בזמן הקרוב, בין היתר במאמצה לחמוק מצלמי הפפראצי, שכבר התמקמו ליד ביתה. קודם לכן, הבוקר, היא הופרדה מקרוביה והושבה בבית קפה בשדה התעופה, תחת אבטחה כבדה של שוטרים איטלקים, בעת שארבו לה הצלמים המקומיים.

ראש ממשלת בריטניה, דיוויד קמרון, הגיב היום להכרעת הדין, וקרא לתמוך בהוריה של מרדית קרצ'ר, הסטודנטית הבריטית שנוקס זוכתה מרציחתה. "בידי ההורים היה הסבר למה שקרה לבתם הנפלאה - וכעת אין להם. כולם צריכים לחשוב עליהם ועל מה שעובר עליהם", אמר. בני המשפחה אמרו כי הם מקבלים את הכרעת הדין, אך כי הם מתקשים להבין כיצד קיבל השופט את החלטתו. "חזרנו לנקודת ההתחלה", אמרו במסיבת עיתונאים, "אם השניים ששוחררו אתמול אינם הרוצחים – לא נותר אלא לתהות מיהו הרוצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
משפחתה של מרדית קרצ'ר, כמה שעות לפני הכרעת הדין, איטליה, אוקטובר 2011. רויטרס
בני משפחתה של קרצ'ר: "חזרנו לנקודת ההתחלה"/רויטרס

קרצ'ר הייתה סטודנטית מלידס, ולמדה בתכנית חילופים בפרוג'ה. מכתב האישום המקורי עלה כי היא נרצחה באלימות בעת שקיימה יחסי מין עם נוקס ועם סולסיטו, וגם עם מי שנותר כעת המורשע היחיד בפרשה - סטודנט מחוף השנהב בשם רודי הרמן גואדה, שמרצה עונש מאסר ממושך. לאחר הפסיקה מאתמול, הוכח כי היו כשלים רבים בחקירת המשטרה, וטרם ברור לחלוטין מי רצח את קרצ'ר, שכן עלו ספקות באשר לדגימות הדנ"א שנאספו מהזירה.

אישה קוראת עיתון, שמסקר את פרשת רצח מרדית קרצ'ר, איטליה, אוקטובר 2011. רויטרס
הסיקור התקשורתי העיר את העיירה המנומנמת, אך לא בהכרח בצורה טובה/רויטרס

הפסיקה התקבלה אתמול בשמחה רבה בארצות הברית, מולדתה של נוקס, אך לא באיטליה. מחוץ לבית המשפט התגודדו עשרות מתושבי פרוג'ה, שטענו שהכרעת השופט הייתה "מכורה מראש", וזעמו שעירם הפכה למוקד לסיקור תקשורתי נגוע ברכילות. כעת, המלחמה האמיתית נותרה בין הצהובונים בארצות הברית, שמחכים לנחיתתה של נוקס, והמנצח יוכתר כראשון שיצליח לראיין אותה, על אודות החיים מאחורי הסורגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully