וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלוי בין שמיים לארץ: מטוס קל התנגש בגלגל ענק

מטוס קל התנגש בגלגל ענק ביריד שנערך באוסטרליה, והותיר שני ילדים וכן את הטייס ונוסע שהיה עמו, תקועים על הגלגל. לבסוף חולצו כולם כשהם בריאים ושלמים. צפו בתקרית

לו ניתן היה להחזיר את הגלגל לאחור: מטוס קל התרסק היום (שבת) לתוך גלגל ענק ביריד שנערך ליד עיירה קטנה בשם טארי באוסטרליה, כ-250 קילומטר מצפון מזרח לסידני. המטוס הסתבך בגלגל הענק, ונתקע עליו. למרבה המזל לא היו נפגעים בתקרית.

המטוס אמור היה לנחות במסלול דשא הסמוך ליריד, אך כשל בכך, והתנגש במתקן. כוחות הצלה בסיוע המשטרה המקומית הוזעקו לקראתו, אך לא הצליחו למנוע את התאונה. מנוף תעשייתי הובא למקום ובאמצעותו חולצו שני ילדים שהיו על המתקן ונשארו תקועים במרומים, וכן הטייס והנוסע. הילד בן התשע והילדה בת ה-13 חולצו ללא פגע כשעה וחצי לאחר התקרית. לעומתם, הטייס בן ה-53, והנוסע שאיתו בן ה-32, נאלצו לחכות עוד כשעה עד שחולצו לבסוף גם הם בריאים ושלמים.

כעת פועלים הכוחות במקום במטרה להוריד את שאריות המטוס הקל מהגלגל הענק, שנראה כי חלקו נהרס בעקבות התאונה המצערת. הרשויות המקומיות חוקרות כעת מה הביא את המטוס להתרסק. רימיאן פרקינס, תושב האזור שהיה בקרבת מקום בזמן התאונה, סיפר כי האנשים ביריד לא הבינו בתחילה מה מקור הרעש הגדול. "הסתכלתי על הארץ סביבי, מנסה להבין היכן המטוס, ורק כעבור דקה הבחנתי שהוא על הגלגל הענק", אמר פרקינס. "ראיתי את שני הילדים, והם היו בסדר. הרשויות לא ידעו כיצד לחלץ אותם".

תאונות נוספות בגני שעשועים:
צפו: תקועים בין שמיים לארץ על רכבת הרים בסין
ארה"ב: לוחם קטוע רגליים נפל מרכבת הרים ונהרג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully