וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליליאן פרץ על פיטורי המטפלת: "מכירה את ההרגשה"

עובדת המשק שתבעה את שרה נתניהו לפני כשנה וחצי סיפרה על התנהגותה המחפירה של רעיית ראש הממשלה. "מי שלא עבד תחת הלחצים שלה לא יבין", אמרה, "שרה הייתה חורקת שיניים"

יותר משנה וחצי אחרי שהגישה תביעה נגד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, מנהלת משק הבית ליליאן פרץ, החליטה לשבור שתיקה. בעקבות פיטוריה של העובדת שסעדה את אביו של שרה נתניהו, שסולקה בטענה שהתרשלה בעבודתה, הרגישה פרץ הזדהות עמה והתראיינה אמש (שישי) לחדשות ערוץ 2.

פרץ סיפרה על היחס המחפיר שקיבלה, לדבריה, משרה נתניהו, במהלך "כל שעות עבודתה", ואמרה כי "מי שלא עבד בסביבתה ותחת הלחצים שהפעילה לא יבין זאת". עורך דינה של פרץ הוסיף כי מרשתו "עבדה בתנאי עבדות אצל משפחת נתניהו".

עוד באותו נושא:
המטפלת סיפרה בבכי: "אהבתי את משפחת נתניהו"
המטפלת שהתלוננה על שרה נתניהו פוטרה מעבודתה
המטפלת: שרה נתניהו כינתה אותי "זבל", אין לה לב

היום החל משפט התביעה של ליליאן פרץ. תאגיד כאן
"עבדה בתנאי עבדות אצל משפחת נתניהו". ליליאן פרץ/תאגיד כאן

הפרשה האחרונה בלשכת ראש הממשלה נחשפה לאחר שטרה קומרי, מהגרת מנפאל, שהועסקה בסיעוד בטיפול באביה של שרה נתניהו שמואל בן ארצי, טענה שנחבלה בעקבות ויכוח סוער בינה לבין הגברת נתניהו, מה שהוביל בסופו של דבר לחילופי האשמות בין הצדדים ולבסוף לפיטוריה. "אני מכירה את ההרגשה הזו, של המטפלת, הרי עברתי את אותו ההליך שהיא עברה", אמרה פרץ הערב. "זה מחזיר אותי אחורה", סיפרה בכאב.

על התנהגותה הקיצונית של שרה נתניהו אמרה פרץ כי רעיית ראש הממשלה "רצה לכיוון שלך, 'עושה' לך עם הידיים ומדברת אלייך: 'זה הבית שלי, תעשי מה שאני רוצה', חורקת שיניים ומדברת לא יפה".

"אני לא סולחת לעצמי על זה שלא הרמתי את הרגליים שלי והלכתי", אמרה פרץ, "אני אחת כזו שסופגת וסופגת. לא היה לי אז את הכוח לעזוב". כאשר נשאלה אם ראש הממשלה בנימין נתניהו היה מודע להתנהגותה של אשתו אמרה פרץ כי "אין קשר לילדים ולאבא. המלחמה שלי הייתה מולה. היו פעמים שאמרתי לראש הממשלה – 'ביבי, אתה לא יודע מה היא עושה לי'. הוא תמיד רצה שיהיה שלום בית".

קומרי קיימה אתמול מסיבת עיתונאים במטה ארגון "רופאים לזכויות אדם" ביפו, ומסרה לתקשורת את גרסתה באשר לפיטוריה. היא סיפרה שפוטרה שלשום מעבודתה מבלי שהתאפשר לה להיפרד מהאב, שמואל בן ארצי. לטענתה, עובדי לשכת ראש הממשלה אילצו אותה לחתום על מכתב פיטורים בעברית, השולל את כל זכויותיה הסוציאליות, בהן התרעה מוקדמת, פיצויי פיטורים, ימי חופשה, ימי הבראה ואת שארית שכרה.

עדכון ראשון: 21:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully