וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר אירני: "בן לאדן מת מזמן, החיסול מבוים"

לדברי שר המודיעין מוסלחי, "יש בידינו מידע מהימן לפיו אוסמה בן לאדן מת ממחלה כבר לפני זמן מה. אם צבא ארה"ב באמת חיסל אותו, מדוע לא מראים אותו? למה השליכו את גופתו לים?"

האם ארצות הברית ביימה את חיסולו של אוסמה בן לאדן? ברוב חלקי העולם, נדחקות תיאוריות הקונספירציה הללו לשוליים הסהרוריים - אך באירן, הן תופסות את הכותרות הראשיות. שר המודיעין האירני, חיידר מוסלחי, אמר היום (שני) כי כי מנהיג אל-קאעדה מת ממחלה, הרבה לפני החיסול בשבוע שעבר.

"יש בידינו מידע מהימן לפיו בן לאדן מת ממחלה כבר לפני זמן מה", אמר מוסלחי לעיתונאים בשולי ישיבת הממשלה, על פי דיווח סוכנות איסנ"א. "אם צבא ארה"ב באמת חיסל את בן לאדן, מדוע לא מראים אותו? למה השליכו את גופתו לים?".

עוד הסביר מוסלחי, כי מטרת תרגיל ההונאה של הבית הלבן, היא לייצר "חדשות מזויפות", וכך להאפיל על "ההתעוררות האזורית". בממשל האמריקאי, לטענת מוסלחי, פונים ל"קמפיינים של יחסי ציבור" כדי להסתיר את תשומת הלב מהבעיות הפנימיות של ארה"ב וממצבה הכלכלי ה"שביר".

לפי דיווח רשת הטלוויזיה האירנית Press-TV, "פרשנים העלו תהיות רציניות, בשאלה מדוע ארה"ב נמנעה מפרסום תוצאות רשמיות של בדיקת DNA המזהה את הגופה, לפני קבורתה החפוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully