וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן אברג'יל: "בכיף הייתי טובחת בערבים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.8.2010 / 15:59

החיילת לשעבר שפרסמה תמונות בהן היא נראית לצד פלסטינים כפותים, חשפה את דעותיה ברשת החברתית פייסבוק: "אני שונאת ערבים ומייחלת להם כל רע ובכיף הייתי הורגת אותם, אפילו טובחת"

עדן אברג'יל, החיילת המשוחררת שעוררה סערה עולמית כשפרסמה את תמונותיה לצד עצירים פלסטינים כפותים ברשת החברתית פייסבוק, ממשיכה לספק התבטאויות מעוררות מחלוקת.

אברג'יל הביעה זעם על תמונה פארודית שהעלה לפייסבוק הבלוגר בתפוז עומרי חיון, בה נראים הוא ואברג'יל זה לצד זה וכתבה כי "אני לא יכולה להרשות לעצמי שאוהבי ערבים יהרסו לי את החיים המושלמים שאני חיה", כתבה.

בדיון שהתפתח בין מספר משתתפים, במהלכו תקפו חלק מהם את מעשיה של אברג'יל, הסבירה החיילת לשעבר את מעשיה: "אני בעד מדינה ציונית יהודית! אני מגנה על מה ששייך לי מאז ומעולם. במלחמה אין חוקים! אני שונאת ערבים ומייחלת להם כל רע ובכיף הייתי הורגת אותם, אפילו טובחת. אי אפשר לשכוח מה שהם עושים, לא משנה מה הסיבה, אני פשוט נמצאת בצד של העם היהודי וכך יימשך לעד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגובתה של אברג'יל ברשת החברתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, בעקבות פרסום התמונות על ידי אברג'יל והסערה שהתעוררה עקב כך, דרש שר האסירים הפלסטינים עיסא קראקע להעמיד את צה"ל לדין מוסרי ומשפטי בגין "עינוי אסירים וזלזול בערכים אנושיים בהתייחסותו לאסירים". לדברי קראקע, "צה"ל נהנה להתייחס בברבריות לעצירים, כאילו הם אינם בני אדם עם זכויות".

קראקע הוסיף ואמר כי ממשלת ישראל מאפשרת לצבא לעשות ככל העולה על רוחו. "לצבא יש חסינות ולגיטימציה רשמית לפגוע בזכויות האסירים. 91 אחוז מהתלונות של אסירים נגד חיילי צה"ל לא מובילות להעמדה לדין. העינויים וההשפלה הפכו לשיטת חקירה מושרשת בקרב הממסד הצבאי והביטחוני בישראל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השרשור המלא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully