וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתאילנד נוקטים ביד קשה נגד המפגינים

ראש ממשלת תאילנד הודיע כי הצבא יפזר את מחנה המפגינים במרכז עיר הבירה. המנהיג התאילנדי דחה את בקשת אנשי "החולצות האדומות" לפזר את הפרלמנט בתוך 30 יום

רויטרס

(צילום:רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

תומכי ארגון "החולצות האדומות", המפגינים מזה חודש ברחובות בנגקוק בדרישה להתפטרות הממשלה, החלו היום (ראשון) ללבוש חולצות בצבעים אחרים, בניסיון למנוע את מעצרם.
הצעד נובע מהודעתו של ראש הממשלה אבהיסיט וג'ג'יווה אמש כי הוא דוחה את דרישתם החדשה לפיזור הפרלמנט בתוך 30 ימים, בטענה כי הן לא נראות "כנות".

אבהיסיט הוסיף כי הממשלה מתכוונת לנקוט ביד קשה יותר נגד מפגינים על מנת לפנות אותם מאזור הקניות בעיר הבירה, ולאפשר לחנויות לפעול ללא הפרעה. אתמול הזהיר הצבא כי הוא ישתמש בכוח על מנת לפזר את המחנה שהקימו המפגינים בתוך בנגקוק. "הנקודה העיקרית עכשיו היא לא האם לפזר אותם או לא, אלא איך לפתור את הבעיה כולה", אמר אבהיסיט בראיון טלוויזיוני משותף עם רמטכ"ל צבא תאילנד.

הבוקר התפרשו מאות חיילים חמושים ברחובות עיר הבירה לאחר שנודע כי מתנגדי הממשלה בלבוש מוסווה התקהלו ליד ביתו של אבהיסיט. זהות החשודים נבדקה, ומי שנחשד בהשתייכות ל"חולצות האדומות" הועלה על משאיות משטרה. המפגינים אף מאיימים להטיל מצור על "סנטרל וורלד" מרכז הקניות השני בגודלו בדרום-מזרח אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully