וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו: התביעה נגדי מופרכת וזדונית

17.2.2010 / 14:42

רעיית ראש הממשלה הגישה לבית המשפט כתב הגנה לתביעה של ליליאן פרץ, שהיתה עוזרת הבית של בני הזוג. לדברי נתניהו, פרץ קיבלה ממנה יחס "חם וטוב", והתביעה הוגשה משיקולים זרים

רויטרס

(ערוץ 1 ורויטרס, עריכה: דורון שטיין, קריינות: אילן שניג)

תביעתה של ליליאן פרץ היא "תביעת סרק מופרכת וזדונית". כך נכתב בכתב ההגנה שהגישה היום (רביעי) שרה נתניהו לתביעה שהגישה נגדה עוזרת הבית לשעבר בבית המשפחה.

בכתב ההגנה, שהוגש לבית הדין לעבודה בתל אביב באמצעות עורכי הדין דוד שמרון ומיכאל ראבילו, מבקשת נתניהו לפסול על הסף את תביעתה של פרץ. לטענת נתניהו, פרץ עבדה בביתה שש שנים, וקיבלה ממנה "יחס חם וטוב". הגברת נתניהו טוענת גם שפרץ אמרה לה פעמים רבות, "באתי בגלל ביבי, נשארתי בגלל שרה". כמו כן, היא טוענת שמעולם לא הורעו תנאי העסקתה של פרץ, וכי נוצרו ביניהן "קשרים חמים החורגים מיחסי עובד מעביד".

לכתב התביעה צורף מכתב שכתבה פרץ לשרה נתניהו זמן קצר לאחר הבחירות האחרונות, בו נכתב: "למשפחתי היקרה! מזל טוב והצלחה גדולה. אני כל כך גאה בכם. אין לכם מושג. אוהבת אתכם הכי בעולם. ליליאן".

נתניהו הוסיפה שכחלק מהיחס החם לו זכתה פרץ, בני הזוג נתניהו הוזמנו להשתתף במסיבת בת המצווה של בתה של פרץ. נתניהו בירך את הילדה באירוע, ובני הזוג אף נתנו לבתה של פרץ 1,000 שקל מתנה. מנגד, פרץ הוזמנה להשתתף בשמחות שערכה משפחת נתניהו.

עוד נטען, שפרץ התייחסה אל שרה נתניהו כאל חברתה הטובה ביותר, ונעזרה בכישוריה כפסיכולוגית וקיבלה ממנה ייעוץ בבעיות שונות. "התובעת הגישה את תביעתה המופרכת לא בשל מצוקה כלשהי, שכן הרגישה, כדבריה, כחלק ממשפחה חמה ואוהבת, אלא בשקל שיקולים זרים", נכתב בכתב ההגנה.

נתניהו מסבירה בתביעה שפרץ הועסקה אצלה בחצי משרה, ללא פיקוח ובשעות העבודה הנוחות לה, כאשר בני משפחת נתניהו הגיעו לבית בקיסריה בעיקר בסופי שבוע. היא מבהירה שפרץ לא נדרשה לעבוד בשבתות, אלא רק למספר שעות בשישי בבוקר ולפעמים במוצאי שבת.

עוד נטען, שכאשר פרץ ביצעה עבור נתניהו שירות שחרג מהגדרת תפקידה, היא קיבלה תשלומים נוספים. "אין כל יסוד לטענה כאילו לא שולם לה שכר מינימום", נכתב בכתב ההגנה. כמו כן, לטענת נתניהו פרץ קיבלה את כל התשלומים שהגיעו לה, וכן שכר מלא גם כששהתה בחופשות. בכתב ההגנה נאמר גם ששכרה של פרץ עמד על כ-3,000 שקל לחודש החל ממרץ 2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully