וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקפו של ברלוסקוני: מתנצל על המעשה הפחדני

עורך דינו של מי שהשליך פסלון לעברו של ראש ממשלת איטליה אמר כי מרשו מביע חרטה עמוקה על המעשה. ברלוסקוני צפוי להשתחרר מביה"ח בתוך 24 שעות

רויטרס

(צילום:רויטרס. עריכה:גדי וינסטוק)

מאסימו טרטאליה, האיטלקי ששבר את אפו ושיניו של ראש הממשלה סילביו ברלוסקוני, לאחר שהשליך לעברו פסלון, התנצל בפניו על "המעשה הפחדני והנמהר", כך הודיע היום (שלישי) עורך דינו של טרטאליה.

ברלוסקוני העביר כבר שני לילות בבית החולים וצפוי להישאר לפחות עוד יום אחד, לאחר שהותקף ביום ראשון. טרטאליה השליך לעבר ברלוסקוני מטווח קרוב פסלון של קתדראלת מילאנו בסיום עצרת שנערכה בכיכר העיר. רופאו של ראש הממשלה העריך כי הוא ישוב לעבודה רק בעוד עשרה ימים.

רופאיו של ברלוסקוני מסרו כי מצבו חמור מכפי שהוערך תחילה. כתוצאה מהתקיפה נשברו אפו, שתי שיניים קדמיות נפגעו, שפתו שוסעה, והוא איבד כחצי ליטר דם. "הוא במצב של זעזוע, ממורמר, כאילו התעורר מחלום רע", אמר רופאו האישי, אלברטו זנגרילו.

למרות שלפי הדיווחים בתקשורת, התוקף אמר לחוקריו שפעל ממניעים פוליטיים ומתוך שנאה לברלוסקוני ולמפלגתו, עורך דינו של טרטאליה אמר כי למרשו יש היסטוריה של מחלות נפש וכי הוא פעל לבדו ללא כל כוונות פוליטיות או טרוריסטיות. במכתב ההתנצלות ששיגר לברלוסקוני הביע טרטאליה "חרטה מעומק הלב על הצעד השטחי, פחדני ונמהר שעשה. צעד בו הוא לא הכיר את עצמו כלל".

בניגוד לטענות אלו, אמר היום שר הפנים האיטלקי רוברטו מרוני כי התקיפה הייתה מתכוננת היטב וטען כי התוקף המתין בכיכר לראש הממשלה "בכדי להתכונן למעשה המשוגע". מרוני טען כי טרטאליה "היה מצויד בתרסיס גז מדמיע ובצלב העשוי מעץ" וסיפר כי התוקף "פיתח זעם כלפי ראש הממשלה כבר זמן מה". יחד עם זאת הוא הודה כי טרטאליה לא משתייך לאף קבוצה פוליטית ותיאר אותו כ"אדם בלתי נשוי הסובל מפרנויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully