וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובב גבאי על סף סיכום בהפועל באר שבע

30.1.2011 / 16:28

חלוץ מכבי פתח תקוה צפוי לחזק את ההתקפה של ניר קלינגר. אכזבה מאוהד כהן: "הוא צריך לדעת לקבל ביקורת"

חלוץ מכבי פתח תקוה דובב גבאי (23) נמצא על סף סיכום בהפועל באר שבע. הבוקר (ראשון) ביקש השחקן אישור מראשי המועדון לנהל משא ומתן עם הקבוצה מבירת הנגב, וזאת בעקבות העובדה שהוא יהיה שחקן חופשי בתום העונה, ובמקרה של מכירה פתח תקוה תוכל להרוויח כבר עכשיו דמי העברה ממכירתו. כזכור, מועמדותו של גבאי עלתה לראשונה לפני כשבועיים, אך בבאר שבע אמרו אז כי הדבר תלוי בסכומים שתדרוש עבורו מכבי פתח תקוה. גבאי לא מצא לאחרונה את מקומו בהרכב של פרדי דוד, לאחר שבהנהלת הקבוצה החליטו להריץ בתחילת העונה את צמד החלוצים הצעירים טל בן חיים ועומר דמארי לצידו של עומר גולן. ב-11 משחקיו העונה כבש גבאי שער אחד.

הקבוצה מבירת הנגב כבר גיששה אצל החלוץ לפני מספר ימים, אך אז הסכומים שדרשה עליו מכבי פתח תקוה (כ-1.2 מיליון שקל) היו גבוהים מדי, במיוחד בהתחשב בעובדה שבקיץ יהפוך גבאי שחקן חופשי. את גבאי מייצג סוכן השחקנים דדה חדד, כאשר על פי גורמים הקשורים לעסקה, עוד היום הוא אמור להיפגש עם אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים במטרה להביא את העסקה למעמד החתימה.

החלוץ גיורגי קקאלוב, שכזכור שב בסוף השבוע לבולגריה, מחכה לתשובה מקלינגר בנוגע לעתידו בקבוצה. אלונה ברקת, שגיששה לאחרונה בנוגע לעידן שריקי, מחכה שהעלויות על החלוץ יפחתו לפני שתגביר את קצב ניהול המשא ומתן.

"סרט הקפטן זה דבר מעודד מבחינתי ומלמד על הערכה של המועדון כלפיי. אני מרגיש מחויב למועדון, אבל עכשיו יש לי יותר אחריות". כך אמר אמש מגן הפועל באר שבע אביתר אילוז, לאחר שהמאמן ניר קלינגר העניק לו את סרט הקפטן. כפי שפורסם ביום רביעי, אילוז היה המועמד המוביל מבין שני שחקנים, כשאוהד כהן היה המועמד השני אבל במועדון החליטו לבחור בקפטן בעל זהות מקומית.

כהן, אגב, זכה לביקורת מקלינגר על השער שספג בסיום. במועדון התאכזבו גם מההתנהגות של השוער שהתעמת עם הקהל בסיום. "שוער ברמה שלו חייב לדעת לקבל ביקורת, גם כשהמצב לא נוח לו", אמר גורם במועדון. "לכל שוער קורה שהוא טועה. הניסיון ורוח המנהיגות שלו חייבים לשמש דוגמא". אוהדים שנכחו סמוך לאוטובוס של באר שבע טוענים כי השוער המשיך להתעמת איתם גם ביציאה מחדר ההלבשה.

אילוז התייחס למשחק עצמו מול סכנין, בו הסתפקה הקבוצה בנקודה בלבד. "רצינו לקחת את הנקודות ולהתקדם. ספגנו שער מיותר ולא הצלחנו לנצח. השתמשנו בכל כלי התקפי שהיה על הספסל, שיחקנו עם שלושה קשרים ושלושה חלוצים. לפחות השוונו".

עדכון ראשון: 12:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully